تاریخ انتشار : دوشنبه 29 اردیبهشت 1399 - 23:56
کد خبر : 60739

باند تهیه و توزیع مواد مخدر در تالش متلاشی شد

باند تهیه و توزیع مواد مخدر در تالش متلاشی شد

جارستان به نقل از ایرنا؛ فرمانده نیروی انتظامی تالش از دستگیری ۵ قاچاقچی باند تهیه و توزیع مواد مخدر و کشف و ضبط ۴ کیلو و ۸۴۵ گرم ماده مخدر تریاک از مخفیگاه آنها خبر داد. سرهنگ حسین جمال‌دار روز دوشنبه در ستاد فرماندهی انتظامی تالش گفت: در پی دریافت گزارش فعالیت باند پنج نفره

جارستان به نقل از ایرنا؛ فرمانده نیروی انتظامی تالش از دستگیری ۵ قاچاقچی باند تهیه و توزیع مواد مخدر و کشف و ضبط ۴ کیلو و ۸۴۵ گرم ماده مخدر تریاک از مخفیگاه آنها خبر داد.

سرهنگ حسین جمال‌دار روز دوشنبه در ستاد فرماندهی انتظامی تالش گفت: در پی دریافت گزارش فعالیت باند پنج نفره در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در نقطه ای از این شهرستان، روز گذشته ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر پس از تحقیقات میدانی، از صحت موضوع اطمینان یافته و متهمان و مخفیگاه آنها را شناسایی کردند.
وی ادامه داد: پس از هماهنگی قضائی، متهمان در عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر و به دادگستری معرفی شدند و در بازرسی از محل، ۴ کیلو و ۸۴۵ گرم ماده مخدر تریاک کشف شد.
فرمانده انتظامی تالش تاکید کرد: برخورد با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد و شهروندان در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را به سرعت با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.