تاریخ انتشار : دوشنبه 29 اردیبهشت 1399 - 19:43
کد خبر : 60700

زن رشتی با عکس های ناجور دعوت به شیطان پرستی می کرد!

زن رشتی با عکس های ناجور دعوت به شیطان پرستی می کرد!

جارستان به نقل از حوادث رکنا؛ سرپرست پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی گیلان از دستگیری عامل تبلیغ فرقه ضاله و عرفان‌های نوظهور در شبکه اجتماعی اینستاگرام خبر داد. سرهنگ علی صداقت در این باره گفت: کارشناسان پلیس امنیت عمومی در پی رصد فضای مجازی، عامل تبلیغ عرفان‌های نوظهور و جریان‌های فراماسونری را در شبکه اجتماعی

جارستان به نقل از حوادث رکنا؛ سرپرست پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی گیلان از دستگیری عامل تبلیغ فرقه ضاله و عرفان‌های نوظهور در شبکه اجتماعی اینستاگرام خبر داد.

سرهنگ علی صداقت در این باره گفت: کارشناسان پلیس امنیت عمومی در پی رصد فضای مجازی، عامل تبلیغ عرفان‌های نوظهور و جریان‌های فراماسونری را در شبکه اجتماعی اینستاگرام شناسایی و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.


وی با بیان اینکه ماموران پلیس امنیت عمومی متهم این پرونده و منزل وی را در شهرستان رشت شناسایی کردند، ادامه داد: پس از هماهنگی با مقام قضائی متهم که زنی ۲۲ ساله است، دستگیر شد.

وی با اشاره به اینکه متهم با بارگذاری تصاویر غیر اخلاقی از خود با مضمون و نمادهایی از شیطان پرستی در شبکه اجتماعی اینستاگرام، عقاید منحط غربی را تبلیغ می کرد، افزود: وی با تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.