تاریخ انتشار : دوشنبه 29 اردیبهشت 1399 - 12:02
کد خبر : 60650

کشف لاستیک های قاچاق در لنگرود گیلان

کشف لاستیک های قاچاق در لنگرود گیلان

جارستان به نقل از ایرنا؛ فرمانده انتظامی گیلان از کشف ۶۰ حلقه لاستیک قاچاق خودروهای سنگین به ارزش یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در شهرستان لنگرود خبر داد. سردار عزیزاله ملکی روز دوشنبه اظهار داشت: ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان لنگرود در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز حین گشت‌زنی به یک دستگاه کامیون

جارستان به نقل از ایرنا؛ فرمانده انتظامی گیلان از کشف ۶۰ حلقه لاستیک قاچاق خودروهای سنگین به ارزش یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در شهرستان لنگرود خبر داد.

سردار عزیزاله ملکی روز دوشنبه اظهار داشت: ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان لنگرود در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز حین گشت‌زنی به یک دستگاه کامیون باری مشکوک شده و آن را متوقف کردند.
وی تصریح کرد: در بازرسی از این کامیون ۶۰ حلقه انواع لاستیک خارجی قاچاق مربوط به خودروهای سنگین کشف شد.
وی با اشاره به اینکه در این رابطه متهم ۵۸ ساله دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد، بیان داشت: کارشناسان ارزش این لاستیک‌ها را یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.
فرمانده انتظامی استان گیلان ورود اقلام و کالاهای قاچاق بی‌کیفیت را ضربه‌ ای مهلک برای کسب و کار و اقتصاد داخلی دانست و خاطرنشان کرد: پلیس با تمام توان برای تامین امنیت اقتصادی با قاچاق مقابله می کند.

شهرستان لنگرود با سه بخش مرکزی، کومله و اتاقور در ۶۰ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.