تاریخ انتشار : یکشنبه 28 اردیبهشت 1399 - 15:55
کد خبر : 60547

این جوان را می شناسید؟ / با پلیس تماس بگیرید.

این جوان را می شناسید؟ / با پلیس تماس بگیرید.

جارستان به نقل از رکنا؛ شهروندان در صورت شناسایی صاحب عکس مراتب را به پلیس اطلاع دهند. سرهنگ کارآگاه علی گودرزی معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت ،از دستور انتشار تصویر فقدانی خبر داد و گفت: این مرد ۳۷ ساله از منزل خارج و تاکنون مراجعی نداشته است. سرهنگ گودرزی در توضیح خبر

جارستان به نقل از رکنا؛ شهروندان در صورت شناسایی صاحب عکس مراتب را به پلیس اطلاع دهند.

سرهنگ کارآگاه علی گودرزی معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت ،از دستور انتشار تصویر فقدانی خبر داد و گفت: این مرد ۳۷ ساله از منزل خارج و تاکنون مراجعی نداشته است.

سرهنگ گودرزی در توضیح خبر گفت: در اواسط اردیبهشت ماه سال جاری یک فقره پرونده با موضوع فقدان افراد از شعبه ۱۰۱ کیفری دو تهران جهت رسیدگی تخصصی به اداره ۱۴ پیگیری فقدان افراد ارجاع شد.

ناپدید شدن پسر جوان در شمشک
مادر فقدانی ضمن حضور در اداره چهارم به کارآگاهان گفت: پسرش محمد صادق پاکباز روز ۱۵ اردیبهشت ماه در محدوده شمشک ناپدید شده و دیگر به خانه بازنگشته است و هیچ اطلاعی از سرنوشت فرزندش ندارد.

سرهنگ گودرزی در پایان گفت: با عنایت به دستور انتشار تصویر فقدانی از سوی مقام قضایی ، شهروندانی که موفق به شناسایی وی و یا اطلاعی از محل های تردد فقدانی دارند می توانند مراتب را به شماره ۵۱۰۵۵۵۷۰-۰۲۱ اداره چهارم پیگیری فقدان افراد اعلام کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.