تاریخ انتشار : یکشنبه 21 اردیبهشت 1399 - 17:54
کد خبر : 59737

بارندگی و وزش باد در گیلان

بارندگی و وزش باد در گیلان

جارستان به نقل از ایرنا؛ سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از وزش باد، بارندگی و احتمال رعد و برق و تگرگ بویژه از عصر امروز یکشنبه تا فردا شب خبر داد. شبنم هادی نژاد روز یکشنبه در این باره افزود : احتمال آبگرفتگی و بالا آمدن آب رودخانه ها، لغزندگی،

جارستان به نقل از ایرنا؛ سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از وزش باد، بارندگی و احتمال رعد و برق و تگرگ بویژه از عصر امروز یکشنبه تا فردا شب خبر داد.

شبنم هادی نژاد روز یکشنبه در این باره افزود : احتمال آبگرفتگی و بالا آمدن آب رودخانه ها، لغزندگی، کاهش دید در جاده ها و گردنه های کوهستانی استان در مدت فعالیت این سامانه بارشی دور از انتظار نیست.

وی اظهار کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار سامانه پرفشار تا اواسط هفته در منطقه است از این رو ابرناکی، مه آلود بودن هوا در بعضی ساعات بارندگی و وزش باد در برخی نقاط شدید پیش بینی می شود.

وی تصریح کرد: از روز سه شنبه با کاهش ناپایداری ها شاهد کاهش ابر و افزایش نسبی دما در استان هستیم؛ ضمن آنکه از اواخر وقت روز چهارشنبه با نفوذ سامانه ناپایدار شاهد بارندگی در بعضی نقاط و کاهش دما خواهیم بود.

به گفته هادی نژاد از روز سه شنبه اگرچه آسمان استان نیمه ابری تا ابری و در بعضی نقاط توام بارندگی و وزش باد است اما به تدریج از میزان ابرکاسته می شود.

هادی نژاد به بیشینه و کمینه دمای استان طی ۲۴ ساعت گذشته نیز اشاره و بیان کرد: منجیل با ۳۴ و رودبار با ۳۱ درجه سانتی گراد بالای صفر طی شبانه روز گذشته گرمترین شهرهای استان و کمترین دمای استان نیز طی همین مدت مربوط به دیلمان با ۱۰ درجه بالای صفر بوده است.

وی گفت: دمای شهر رشت نیز در این مدت بین ۱۶ تا ۲۵ درجه سانتی گراد بالای صفر نوسانات داشته است.

هادی نژاد افزود: همچنین طی ۲۴ ساعت گذشته بیشترین بارندگی ها از تالش ۹.۶ میلیمتر ، آستارا ۶.۳ میلیمتر و رشت ۲.۲ میلیمتر گزارش شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.