تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 اردیبهشت 1399 - 12:48
کد خبر : 59336

جسد زنی در آستارا کشف شد

جسد زنی در آستارا کشف شد

جارستان به نقل از ایرنا؛ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار آستارا از کشف جسد زن ۲۲ ساله‌ای در شهرک عباس‌آباد این شهرستان خبر داد. سامان ساسانیان روز پنجشنبه در فرمانداری آستارا اظهار کرد: متوفی ساکن مجتمع مسکونی بسیجیان شهرک عباس آباد این شهرستان بوده و جسد وی عصر دیروز در پی گزارش مردمی، در

جارستان به نقل از ایرنا؛ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار آستارا از کشف جسد زن ۲۲ ساله‌ای در شهرک عباس‌آباد این شهرستان خبر داد.

سامان ساسانیان روز پنجشنبه در فرمانداری آستارا اظهار کرد: متوفی ساکن مجتمع مسکونی بسیجیان شهرک عباس آباد این شهرستان بوده و جسد وی عصر دیروز در پی گزارش مردمی، در آن ساختمان کشف شده است.

وی ادامه داد: نیروهای مرکز فوریت های پزشکی با دریافت خبر اولیه به سرعت در محل حضور یافته اما با جسد متوفی مواجه شده و آن را با آمبولانس به سردخانه بیمارستان شهید بهشتی آستارا منتقل کرده بودند.

وی افزود: در بررسی های اولیه علت مرگ مشخص نشده و تحقیقات بیشتر در این رابطه توسط پزشکی قانونی در حال انجام است و مردم برای حفظ حرمت خانواده ها، از دامن زدن به شایعات در فضای مجازی خودداری کنند.

در شهرک عباس آباد آستارا ۲ هزار خانوار ساکن هستند و در فروردین ماه امسال نیز جسد زن ۳۲ ساله ای در حاشیه کمربندی آستارا – اردبیل کشف شده بود.

شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در ۲ بخش مرکزی و لوندویل در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.