تاریخ انتشار : یکشنبه 14 اردیبهشت 1399 - 19:11
کد خبر : 58682

منتخب مردم رودسر در مجلس یازدهم: صنایع تبدیلی باید به دنبال فرآوری محصولات کشاورزی باشند

منتخب مردم رودسر در مجلس یازدهم: صنایع تبدیلی باید به دنبال فرآوری محصولات کشاورزی باشند

جارستان به نقل از ایسنا؛ منتخب مردم رودسر در مجلس یازدهم گفت: صنایع تبدیلی باید به دنبال فرآوری محصولات کشاورزی باشند، متاسفانه یکی از ضعف هایی که وجود دارد بحث خام فروشی محصولات کشاورزی است که گرفتاری هایی را در این حوزه بوجود آورده است. حجت‌الاسلام محمد صفری ملک‌میان در خصوص تحقق جهش تولید اظهار کرد: فرمایش

جارستان به نقل از ایسنا؛ منتخب مردم رودسر در مجلس یازدهم گفت: صنایع تبدیلی باید به دنبال فرآوری محصولات کشاورزی باشند، متاسفانه یکی از ضعف هایی که وجود دارد بحث خام فروشی محصولات کشاورزی است که گرفتاری هایی را در این حوزه بوجود آورده است.

حجت‌الاسلام محمد صفری ملک‌میان در خصوص تحقق جهش تولید اظهار کرد: فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر «جهش تولید» را یک راهبرد و وظیفه می دانیم.

منتخب مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تولید با تکیه بر دو اصل «گردشگری» و «کشاورزی» در گیلان رونق می یابد، افزود: در حوزه اقتصاد که امروز کشور دچار مشکلات اساسی شده، باید یک راهبرد اساسی داشته باشیم در همین راستا در حوزه انتخابیه رودسر و املش دو استراتژی «کشاورزی» و «گردشگری» بسیار مورد توجه است که متاسفانه مقدار بهره وری در حوزه کشاورزی فوق العاده پایین است لذا باید اقدامی صورت گیرد تا این بهره وری برای استان بیشتر شود.

وی ادامه داد: آنچه که برای محور توسعه در بخش کشاورزی مدنظر بوده این است که صنایع تبدیلی را در استان به صورت جدی دنبال کنیم. صنایع تبدیلی باید به دنبال فرآوری محصولات کشاورزی باشند، متاسفانه یکی از ضعف هایی که وجود دارد بحث خام فروشی محصولات کشاورزی است که گرفتاری هایی را در این حوزه بوجود آورده است.

حجت الاسلام صفری تصریح کرد: با وجود چالش های اقتصادی باید تلاش کنیم که از ظرفیت های موجود و سرمایه گذارانی که علاقمند به سرمایه گذاری هستند، بهره لازم را در جهت توسعه استان ببریم تا بتوانیم در حوزه فرآوری محصولات کشاورزی صنایع تبدیلی را گسترش دهیم و کشاورزان استان جان تازه ای بگیرند.

منتخب مردم رودسر در مجلس یازدهم بیان کرد: محصولات کشاورزی برنج، چای، فندق، نوغانداری، گل گاو زبان، زیتون و… که در سطح استان تولید می شوند در بازار عرضه از پتانسیل بالایی برخوردار هستند و با ظرفیت هایی که دارند متاسفانه چندان مورد توجه قرار نگرفته اند لذا ما در تلاش هستیم تا بتوانیم در حوزه برندسازی برای محصولات کشاورزی استان اقدامات موثری را رقم بزنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.