تاریخ انتشار : جمعه 12 اردیبهشت 1399 - 14:02
کد خبر : 58357

در این منطقه مراقب زیر پایتان باشید/ زمین دهن باز می کند !

در این منطقه مراقب زیر پایتان باشید/ زمین دهن باز می کند !

جارستان به نقل از حوادث رکنا: در سال‌های اخیر به‌دلیل وقوع خشکسالی پی‌درپی در این شهرستان و با توجه به شرایط خاص زمین‌شناسی و اقلیمی شاهد وقوع رانش‌های فراوان در سطح جاده‌های کوهدشت هستیم. محمدامین رحیمی مقدم گفت: رانش‌های گسترده در کوهدشت سبب شکاف‌های طولی و عرضی در سطح جاده‌های این شهرستان شده‌است. این امر

جارستان به نقل از حوادث رکنا: در سال‌های اخیر به‌دلیل وقوع خشکسالی پی‌درپی در این شهرستان و با توجه به شرایط خاص زمین‌شناسی و اقلیمی شاهد وقوع رانش‌های فراوان در سطح جاده‌های کوهدشت هستیم.

محمدامین رحیمی مقدم گفت: رانش‌های گسترده در کوهدشت سبب شکاف‌های طولی و عرضی در سطح جاده‌های این شهرستان شده‌است. این امر گاهی تردد اهالی در نقاط معرض رانش را دشوار می‌کند و ما با هر بارندگی باید اکیپ‌های راهداری را برای بازگشایی راه‌ها اعزام کنیم.

رانش مداوم زمین در کوهدشت / راه‌های ارتباطی در معرض شکاف است
رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کوهدشت با تأکید به اینکه وقوع سیل‌های سال ۹۸ نفوذ بارندگی به لایه‌های ترک‌خورده زمین که در اثر خشکسالی‌های اخیر در این شهرستان ایجاد شده را به‌دنبال داشته‌است، عنوان کرد: در اثر نفوذ باران به لایه‌های ترک‌خورده شکاف بین لایه‌ها ایجاد شده و در نتیجه آن رانش گسترده زمین را نیز به‌دنبال داشته‌است.

او بیان کرد: راه‌ها، جاده‌های ارتباطی و بسیاری از نقاط مختلف در شهرستان کوهدشت مانند جاده شیرز تحت‌تأثیر رانش زمین است و تداوم بارش‌ها نیز باعث می‌شود که به وسعت رانش‌ها افزوده شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.