تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 اردیبهشت 1399 - 17:04
کد خبر : 58210

افزایش دما و وزش باد گرم طی دو روز آینده در گیلان

افزایش دما و وزش باد گرم طی دو روز آینده در گیلان

جارستان به نقل از ایرنا؛ سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان وضعیت جوی دو روز پیش رو در استان را همراه با افزایش نسبی دما و وزش بادهای جنوبی پیش بینی کرد. شبنم هادی نژاد عصر پنجشنبه اظهار کرد: نقشه های هواشناسی نشان‌دهنده گذر جریانات ناپایدار از منطقه است؛ بنابراین برای

جارستان به نقل از ایرنا؛ سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان وضعیت جوی دو روز پیش رو در استان را همراه با افزایش نسبی دما و وزش بادهای جنوبی پیش بینی کرد.

شبنم هادی نژاد عصر پنجشنبه اظهار کرد: نقشه های هواشناسی نشان‌دهنده گذر جریانات ناپایدار از منطقه است؛ بنابراین برای امروز ابرناکی و مه آلود بودن هوا و بارندگی و وزش باد گاهی شدید، احتمال رعد و برق و تگرگ مورد انتظار است.

وی ادامه داد: از روز جمعه با توجه به تضعیف ناپایداری ، روند افزایش دما و کاهش ابر در استان را شاهد خواهیم بود ؛ از این رو آسمان استان برای فردا ( جمعه) صاف تا نیمه ابری، بعضی نقاط مه صبحگاهی، افزایش دما و وزش باد جنوبی به ویژه ارتفاعات و دامنه ها ، گاهی افزایش ابر و رگبار پراکنده پیش بینی می شود.

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان تصریح کرد: برای روز شنبه نیز همین شرایط را داریم؛ اما احتمال رعد و برق در مناطق مستعد برای این روز نیز انتظار می رود.

هادی نژاد بیشترین و کمترین دمای استان را طی شبانه روز گذشته به ترتیب مربوط به رودبار و لوشان با ۱۹ درجه و جیرنده پنج درجه سانتی گراد بالای صفر عنوان کرد .

وی گفت: دمای رشت نیز طی شبانه روز گذشته بین ۱۸ تا ۱۳ درجه سانتیگراد بالای صفر در نوسان بوده است.

به گفته هادی نژاد ؛بیشترین میزان بارندگی طی ۲۴ ساعت گذشته نیز در جیرنده با ۳.۸ میلیمتر ثبت شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.