تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 اردیبهشت 1399 - 22:31
کد خبر : 57215

مصدومیت یک آتش نشان هنگام مهار آتش سوزی در رشت

مصدومیت یک آتش نشان هنگام مهار آتش سوزی در رشت

جارستان به نقل از ایرنا؛ مهار آتش سوزی یک فروشگاه گل مصنوعی در مسیر جاده رشت – فومن ظهر امروز موجب مصدومیت یکی از آتش نشانان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی این شهر شد. معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت عصر روز چهارشنبه در این باره گفت : حادثه آتش

جارستان به نقل از ایرنا؛ مهار آتش سوزی یک فروشگاه گل مصنوعی در مسیر جاده رشت – فومن ظهر امروز موجب مصدومیت یکی از آتش نشانان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی این شهر شد.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت عصر روز چهارشنبه در این باره گفت : حادثه آتش سوزی در یک فروشگاه بزرگ گل مصنوعی ظهر امروز “چهارشنبه” به ستاد فرماندهی آتش نشانی رشت اطلاع داده شد که ۲۲ آتش نشان به همراه ۷ افسر ارشد به محل حادثه در جاده فومن، منطقه آتشگاه اعزام شدند.

شهرام مومنی با اشاره به مشاهده شعله و دود از محوطه ساختمان در این آتش سوزی به محض رسیدن آتش نشانان اظهار داشت: وجود مواد قابل اشتعال شامل اسفنج گل موجب شدت یافتن آتش سوزی می شد که آتش نشانان اعزامی بواسطه وجود مواد قابل اشتعال با تلاشی مضاعف نسبت به مهار و اطفای آتش اقدام کردند.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت بیان داشت: یکی از آتش نشانان در این ماموریت به دلیل سقوط از ناحیه مچ پا آسیب دید که پس از انتقال به بیمارستان پس از انجام مراحل درمان هم اکنون وضعیت نسبتا مطلوبی دارد.

وی خاطر نشان کرد: علت و میزان خسارت وارده در دست بررسی است.

١۴ ایستگاه آتش نشانی در رشت فعال است، این کلانشهر دارای حدود ٧٠٠ هزار جمعیت ثابت است که در طول روز به یک میلیون و ٢٠٠ هزار نفر می رسد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.