تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 اردیبهشت 1399 - 10:20
کد خبر : 57102

معاون فرماندار ماسال: کشاورزان با مکانیزاسیون از شیوع کرونا پیشگیری کنند

معاون فرماندار ماسال: کشاورزان با مکانیزاسیون از شیوع کرونا پیشگیری کنند

جارستان به نقل از ایرنا؛ معاون فرماندار ماسال با تاکید بر لزوم اجرای پروتکل های بهداشتی در بخش کشاورزی تصریح کرد : کشاورزان با استفاده از مکانیزاسیون از شیوع ویروس کرونا پیشگیری کنند. جعفر صفری در دوازدهمین جلسه ستاد مبارزه با شیوع ویروس کرونا با تاکید بر لزوم اجرای پروتکل های بهداشتی تا پایان بحران

جارستان به نقل از ایرنا؛ معاون فرماندار ماسال با تاکید بر لزوم اجرای پروتکل های بهداشتی در بخش کشاورزی تصریح کرد : کشاورزان با استفاده از مکانیزاسیون از شیوع ویروس کرونا پیشگیری کنند.

جعفر صفری در دوازدهمین جلسه ستاد مبارزه با شیوع ویروس کرونا با تاکید بر لزوم اجرای پروتکل های بهداشتی تا پایان بحران کرونا گفت: برای افرادی که تست آنها در غربالگری حوزه بهداشت مثبت شده اجرای قرنطینه ضروری است .

وی اظهار داشت: از ظرفیت های بخشداران و دهیاران برای شناسایی افراد کم برخوردار و آسیب دیده در راستای اجرای رزمایش طرح مواسات استفاده شود.
وی از اقدامات مناسب ستاد مبارزه با کرونای شهرستان و همکاری اعضای این ستاد تقدیر و تشکر و خاطرنشان کرد : رعایت موازین بهداشتی و حفظ فاصله مناسب کمک شایانی به عدم شیوع بیماری خواهد کرد .
صفری افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و ادامه دار بودن این موضوع، شهرداری ها و دهیاریها ، ضد عفونی کردن معابر و اماکن پرتردد را در دستور کار روزانه خود داشته باشند.
وی تاکید کرد :شهرداری های ماسال و شاندرمن جهت ایجاد آرامستان مناسب تدفین متوفیان شهرستان اقدامات اساسی انجام دهند .
وی خاطرنشان کرد: مشاغل با ریسک پایین و متوسط با ثبت نام در سامانه سلامت و دریافت مجوز حق فعالیت را دارند.
معاون فرماندار ماسال با اشاره به اینکه فعالیت های واحد صنفی با ریسک پایین آغاز شده است افزود: سد معبر خیابان ها شکایت های زیادی را در بر داشته که شهرداری ها با کمک نیروی انتظامی برای جمع آوری این معضل به صورت جدی اقدام کنند .

امام جمعه شهرستان ماسال نیز در این جلسه گفت : حافظان سلامت و متولیان حوزه بهداشت و درمان در این برهه از زمان در خط مقدم سلامت قرار دارند و صادقانه جان خود را فدای ملت کرده اند

حجت الاسلام و المسلمین سید هادی موسوی اظهار داشت: سبک شمردن ویروس کرونا از طرف برخی از افراد سلامت جامعه را به خطر می اندازد .
وی تصریح کرد: رعایت موازین بهداشتی و پروتکل های ابلاغی از سوی وزارت بهداشت طبق سنوات گذشته با استفاده ازظرفیت های رسانه های جمعی به صورت روزانه آگاهی سازی و اطلاع رسانی انجام بگیرد.
امام جمعه ماسال و رئیس کارگروه شرعی متوفیان کرونایی ،در ادامه افزود: ایجاد آرامستان مناسب در سطح شهرستان برای تدفین اموات کرونایی در دستور کار قرار گیرد .

وی رزمایش مواسات را یک ظرفیت مفید برای کمک به صنوف و قشر آسیب دیده بر شمرد و افزود : پس از شکست ویروس منحوس کرونا در سطح شهرستان مراسم یادبود به صورت جمعی برای عزیزان از دست رفته بر اثر کرونا برگزار خواهد شد .

بر اساس گزارش ها، تا روز دوشنبه ۸۳ هزار و ۵۰۵ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۵۲۰۹ نفر جان باخته اند.تاکنون ۵۹ هزار و ۲۷۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در کشور بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده اند و ۳۳۸۹ نفر از این بیماران نیز در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

شهرستان ماسال با دو بخش مرکزی و شاندرمن، در ۴۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.