تاریخ انتشار : سه شنبه 26 فروردین 1399 - 11:30
کد خبر : 56317

بانک ها در بازپرداخت وام های کشاورزان تعامل کنند

بانک ها در بازپرداخت وام های کشاورزان تعامل کنند

جارستان: معاون فرماندار ماسال از مدیران بانک های عامل خواست سطح تعامل و همکاری خود با بهره برداران در استمهال و بازپرداخت تسهیلات بخش کشاورزی را افزایش دهند. جعفر صفری روز سه شنبه در جلسه کمیته استمهال وام بانکی کشاورزان با اشاره به اهمیت بخش کشاورزی و ارتقاء بهره وری آن اظهار داشت: یکی از

جارستان: معاون فرماندار ماسال از مدیران بانک های عامل خواست سطح تعامل و همکاری خود با بهره برداران در استمهال و بازپرداخت تسهیلات بخش کشاورزی را افزایش دهند.

جعفر صفری روز سه شنبه در جلسه کمیته استمهال وام بانکی کشاورزان با اشاره به اهمیت بخش کشاورزی و ارتقاء بهره وری آن اظهار داشت: یکی از محورهای اصلی توسعه شهرستان ماسال را بخش کشاورزی و دامپروری آن تشکیل می دهد و در این راستا باید تسهیل در پرداخت وام های حوزه کشاورزی و ارتقاء بهره وری مکانیزاسیون کشاورزی در اولویت قرار گیرد .
وی در ادامه افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا، بانک های عامل و موسسات اعتباری وضعیت درآمدی و معیشتی خانواده هایی را که از محل کشاورزی و دامداری امرار معاش می کنند، مدنظر قرار داده و در بازپرداخت وام ها تعامل و همکاری لازم را انجام دهند.
معاون فرماندار ماسال خواستار پرداخت تسهیلات کشاورزی به صورت هدفمند از سوی بانک های عامل شد و اظهار داشت : باتوجه به وضعیت اقتصادی پیش آمده از شرایط ویروس منحوس کرونا بهتر است تسهیلات بانکی در راستای افزایش تولید و اشتغال پرداخت شود.
صفری افزود :کشاورزان بیشترین فعالیت در این برهه از زمان را با شروع فصل زراعی خواهند داشت و رعایت موازین بهداشتی در این حوزه در جلوگیری شیوع ویروس موثر است .
وی در ادامه با اشاره به اینکه روستاهای در طرح تجهیز اراضی، بدهی بانکی دارند افزود: در جلسه ای جداگانه در بخش شاندرمن و مرکزی با حضور بخشداران، دهیار و اعضای شورای محل برگزار می شود تا برای امهال سود وبهره تاخیر تسهیلات کشاورزان که در بحران های سنوات گذشته دچار آسیب شده اقدام صورت بگیرد .
به گزارش ایرنا، شهرستان ماسال با داشتن بالغ بر ۴۵ هزار راس دام سنگین و ۶۵هزار راس دام سبک شامل گوسفند و بز از قطب های تولید دام در گیلان است و بادارا بودن ۵۳هزار نفر جمعیت و دو بخش مرکزی و شاندرمن، در ۴۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است./ ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.