تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 اسفند 1398 - 18:25
کد خبر : 54869

معاون امور بازرگانی سازمان صمت گیلان: تغییر نحوه توزیع میوه های شب عید در گیلان

معاون امور بازرگانی سازمان صمت گیلان: تغییر نحوه توزیع میوه های شب عید در گیلان

جارستان: معاون امور بازرگانی سازمان صمت گیلان گفت: هزار تن میوه برای شب عید گیلانیان خریداری و ذخیره شده است که به دلیل شیوع کرونا در استان، نحوه توزیع امسال همانند سال گذشته نخواهد بود. به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن وتجارت استان گیلان، محمود خانزاده گفت: امسال توزیع میوه شب عید به دلیل

جارستان: معاون امور بازرگانی سازمان صمت گیلان گفت: هزار تن میوه برای شب عید گیلانیان خریداری و ذخیره شده است که به دلیل شیوع کرونا در استان، نحوه توزیع امسال همانند سال گذشته نخواهد بود.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن وتجارت استان گیلان، محمود خانزاده گفت: امسال توزیع میوه شب عید به دلیل درگیری استان با شیوع بیماری کرونا همانند سال گذشته نیست و نحوه توزیع تغییر کرده است.

وی افزود: به دلیل اینکه توزیع میوه شب عید همانند سال های گذشته، صف را در بین مردم ایجاد می کردو این امر موجبات شیوع ویروس کرونا را افزایش می داد، بنا بر تصمیم ستاد مقابله با کرونا گیلان نحوه توزیع این میوه ها تغییر یافته است.

خانزاده تصریح کرد: امسال ۶۰۰تن پرتقال و ۴۰۰ تن سیب ارومیه برای شب عید گیلانیان خریداری و در سردخانه ها ذخیره شده است که با قیمت هر کیلو ۶هزار تومان در بین مردم به صورت های مختلف توزیع خواهد شد.

وی تصریح کرد: امروز فرمانداران شهرستانها نیز جلساتی خواهند داشت تا نحوه توزیع این میوه ها را در شهرستان هایشان بدون اینکه تجمعات مردمی و یا صف در پی داشته باشد را به ما اعلام کنند.

معاون امور بازرگانی سازمان صمت گیلان خاطرنشان کرد: فعلا از طریق شرکت های تعاونی، ادارات، کارخانجات و … اقدام کرده ایم و به این ترتیب هر اداره و یا کارخانه ای برای تامین میوه شب عید کارگران و کارمندان خود می تواند در مرحله اول، برای ۵۰ نفر از پرسنل از ما میوه بگیرد.

وی تصریح کرد: پس از توزیع میوه بین ادارات و کارخانجات و شرکت های تعاونی، نحوه توزیع این میوه ها در مراحل بعد پس از تصمیم گیری های مجدد ستاد ملی کرونا، به مردم اطلاع رسانی خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.