تاریخ انتشار : دوشنبه 28 بهمن 1398 - 19:59
کد خبر : 53523

بهره گیری از فناوری هسته ای ظرفیتی برای کارآفرینی و نیاز گیلان است

بهره گیری از فناوری هسته ای ظرفیتی برای کارآفرینی و نیاز گیلان است

جارستان: مدیر کل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری گیلان گفت : بهره مندی از فناوری های هسته ای در راستای تولید ثروت و فرصت های جدید کار آفرینی یک نیاز و ضرورت جدی برای این استان است. یونس رنجکش عصر دوشنبه در کمیته بررسی طرح های سرمایه گذاری با محوریت فناوری های هسته

جارستان: مدیر کل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری گیلان گفت : بهره مندی از فناوری های هسته ای در راستای تولید ثروت و فرصت های جدید کار آفرینی یک نیاز و ضرورت جدی برای این استان است.

یونس رنجکش عصر دوشنبه در کمیته بررسی طرح های سرمایه گذاری با محوریت فناوری های هسته ای در گیلان اضافه کرد : این استان از شرایط لازم برای استقرار زیر ساخت ها و امکانات این گونه فناوری ها برخوردار است.
وی ادامه داد : استقرار اینگونه طرح های سرمایه گذاری موجب گشوده شدن پنجره های جدید با توجه به بسترهای موجود در زمینه بازار هدف و منابع انسانی متخصص در زمینه اشتغال و کارآفرینی های جدید خواهد شد.
وی افزود : شرایط اقلیمی و جغرافیایی گیلان و نوع کالاها و خدمات قابل ارائه در این استان در زمینه های متنوع کشاورزی، صنایع، پزشکی و سایر موارد می تواند موجب ایجاد بازارهای کار جدید با بهره مندی از تکنولوژی و فناوری های هسته ای باشد.
به گفته وی، دستگاههای اجرایی استان با بررسی های همه جانبه در راستای تامین اهداف استانی و ملی می توانند در ایجاد بسترهای بهتر استقرار تاسیسات مربوطه بسیار موثر باشند.
مدیر کل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری گیلان اضافه کرد : بر اساس برنامه ریزی های انجام شده شرایط مناسب برای استقرار این واحدها در استان وجود دارد و دستگاههای اجرایی مرتبط بویژه مراکز علمی و دانشگاهی می توانند، مشارکت جدی در این بخش داشته باشند.

گیلان دارای ظرفیت های بسیاری برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف است./ ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.