تاریخ انتشار : شنبه 5 بهمن 1398 - 23:01
کد خبر : 52492

پیش بینی صبح یکشنبه ای سرد برای گیلانی ها

پیش بینی صبح یکشنبه ای سرد برای گیلانی ها

جارستان: سرپرست اداره کل هواشناسی گیلان گفت: بر اساس نقشه های هواشناسی پیش بینی می شود مردم استان یکشنبه سردی را آغاز کنند ؛ اما در طول روز با روند افزایش نسبی دما مواجه می شوند. مازیار غلامی شنبه شب اظهار کرد: نقشه های هواشناسی نشاندهنده تضعیف و خروج سامانه بارشی طی امروز از منطقه

جارستان: سرپرست اداره کل هواشناسی گیلان گفت: بر اساس نقشه های هواشناسی پیش بینی می شود مردم استان یکشنبه سردی را آغاز کنند ؛ اما در طول روز با روند افزایش نسبی دما مواجه می شوند.

مازیار غلامی شنبه شب اظهار کرد: نقشه های هواشناسی نشاندهنده تضعیف و خروج سامانه بارشی طی امروز از منطقه است ؛ بنابراین به تدریج شرایط برای کاهش ابر ، وزش باد جنوبی و طی روز روند افزایش نسبی دما فراهم می شود.

وی اضافه کرد: علاوه بر این؛ در ۷۲ ساعت آینده برای ساعت های شب و صبح در بعضی نقاط یخبندان پیش بینی می شود؛ ضمن آنکه پدیده بارشی قابل توجهی را تا اواخر هفته در استان نخواهیم داشت.

غلامی تصریح کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی آسمان استان برای روز یکشنبه صاف تا قسمتی ابری ، یخبندان، روند افزایش دما طی روز و گاهی وزش باد خواهد بود.

وی به بیشینه و کمینه دمای استان طی شبانه روز گذشته اشاره و بیان کرد: بیشترین دما مربوط به شهرهای منجیل و انزلی با ۱۰ درجه سانتیگراد بالای صفر و کمترین دما مربوط به جیرنده با ۶ درجه زیر صفر گزارش شده است .

وی اضافه کرد : بیشینه و کمینه دمای شهر رشت نیز هشت و ۲ درجه طی شبانه‌روز گذشته ثبت شده است./ ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.