تاریخ انتشار : شنبه 21 دی 1398 - 23:18
کد خبر : 51880

بارش برف در گیلان؛ برف مناطق کوهستانی گیلان را سفید پوش کرد

بارش برف در گیلان؛ برف مناطق کوهستانی گیلان را سفید پوش کرد

جارستان: بارش برف که از دیروز و بامداد امروز در مناطق کوهستانی آغاز شد همچنان ادامه دارد و ارتفاع برف در برخی مناطق به ۴۰ سانتی متر رسید. در مناطق سرتربت ، خصیل دشت ، تماجان ، هلوچالک ، شهر سمام و سیاه کوه املش ۲۵ سانتیمتر ، زندانه و وینه رضوانشهر ۱۰ تا ۲۵

جارستان: بارش برف که از دیروز و بامداد امروز در مناطق کوهستانی آغاز شد همچنان ادامه دارد و ارتفاع برف در برخی مناطق به ۴۰ سانتی متر رسید.
در مناطق سرتربت ، خصیل دشت ، تماجان ، هلوچالک ، شهر سمام و سیاه کوه املش ۲۵ سانتیمتر ، زندانه و وینه رضوانشهر ۱۰ تا ۲۵ سانتیمتر ، امام زاده اسحاق و امام زاده ابراهیم شفت ۲۰ سانتی متر ، ماسوله ، کهنه ماسوله ، دهرا ، خلیل دشت و شاه معلم فومن ۱۵ سانتی متر ، اولسبلنگاه ، نم نمه پشت و خشک دریا ماسال ۵ سانتیمتر ، رحیم آباد ، اشکورات ، لشکان ، گیری ، اره چاک ، کشایه ، نفت چاک ، چاکل و ولنی رودسر ۵ تا ۴۰ سانتیمتر برف باریده است
بارش برف در این مناطق همچنان ادامه دارد.
در مناطق کوهستانی ونه بین و حاجی امیر آستارا ۵ تا ۱۰ سانتی متر ، لاریخانی ، دیلمان و اسپیلی سیاهکل نیز ۵ تا ۱۵ سانتی متر برف بارید.
بارش برف در این مناطق قطع شد.
مدیر کل هواشناسی گیلان از تضعیف و خروج سامانه بارشی از عصر امروز از شرق گیلان خبر داد و گفت : فردا آسمان گیلان صاف تا نیمه ابری همراه با پدیده یخبندان در مناط کوهستانی همراه است.
محمد دادرس افزود: سامانه هوای بارشی و سرد دیگری دوشنبه و سه شنبه پیش رو در گیلان مستقر خواهد شد که موجب بارش باران در مناطق جلگه ای و برف در مناطق کوهستانی خواهد شد.
وی اضافه کرد: دریای خزر با ارتفاع موج ۳۰ سانتی متر تا یک متر و ۳۰ سانتی متر از عصر امروز تا فردا برای فعالیت های دریانوردی به ویژه صید مناسب است.
دمای هوای رشت، مرکز گیلان ۸ درجه سانتی گراد و رطوبت هوای این شهر ۹۵ درصد است./خبرگزاری صدا و سیما

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.