تاریخ انتشار : دوشنبه 18 آذر 1398 - 3:04
کد خبر : 50534

علیرضا سحرخیز در گفتگو با رشت تی وی و پایگاه خبری غیر منتظره:اوضاع سیاسی کشور پیچیده است/پس از تفکر به حوادث آبان ۹۸ نامزد شدم

علیرضا سحرخیز در گفتگو با رشت تی وی  و پایگاه خبری غیر منتظره:اوضاع سیاسی کشور پیچیده است/پس از تفکر به حوادث آبان ۹۸ نامزد شدم

جارستان : علیرضا سحرخیز فومنی وکیل پایه یک دادگستری و صاحب امتیاز پایگاه خبری جارستان و از فعالین سیاسی اصلاح طلب پس از ثبت نام در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار غیرمنتظره، در خصوص اینکه برخلاف انتظار که پیشبینی می شد با همراهی بهراد ذاکری به فرمانداری بیاید اما با همراهی فرهام

جارستان : علیرضا سحرخیز فومنی وکیل پایه یک دادگستری و صاحب امتیاز پایگاه خبری جارستان و از فعالین سیاسی اصلاح طلب پس از ثبت نام در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار غیرمنتظره، در خصوص اینکه برخلاف انتظار که پیشبینی می شد با همراهی بهراد ذاکری به فرمانداری بیاید اما با همراهی فرهام زاهد دیگر عضو شورای شهر رشت به محل ثبت نام انتخابات حوزه انتخابیه رشت مراجعه کرد، گفت: تفاوتی نمیکند. آقایان زاهد و ذاکری هر دو از دوستان سال های دور بنده هستند و آقای زاهد به واسطه آنکه رفاقت دیرینه ای داشته و در یک تشکیلات واحد در کنارهم بودیم افتخار دادند و امروز در کنار بنده همراهی کردند.

وی ادامه داد: دوستان از حزب ندای ایرانیان و نیروهای خط امام و سایر دوستان بودند اما بنده علاقه ای به کثرت حضور دوستان باتوجه به حوادث ۴ سال قبل نداشتم.
این کاندیدای انتخابات مجلس یازدهم در خصوص تقارن حضور وی با ولی اله عظمتی همانند چهار سال قبل و همچنین احتمال رد صلاحیت خود همانند انتخابات مجلس دهم، گفت: بنده اوضاع سیاسی کشور را پیچیده میبینم. دیدن استعفای آقای رهبری املشی یا صمد مرعشی و بسیاری از آقایانی که در این عرصه وارد نشدند. بنده اصلا از این موضوع خوشحال نیستم که کسی برای بنده شانس تایید صلاحیت شدن را در نظر نمیگیرد. اساساً هیچ آدم عاقل در عرصه ای که فکر میکند صلاحیت نمیگیرد وارد نمی شود.
سحرخیز افزود: بنده در ساعات پایانی انتخابات ثبت نام کرده ام واقعاً یک ژست روشنفکری نبود. واقعاً فکر می کردم. به حوادثی که در آبان ۹۸ رخ داد حوادثی بغرنج بود. ما فعالیت سیاسی کرده ایم. از سن ۳۶ ساله خود ۲۰ سال فعالیت سیاسی کرده ام و در احزاب بوده ام. اگر نگاه سیاسی نباشد و نگاه فرصت دادن به جوانان باشد قضیه فرق دارد. اما اگر نه قضیه فرق میکند. بنده تا به امروز نه سمت اجرایی داشته ام و نه سمت مدیریتی. امروز هم که به اینجا آمدم بر این بودم که بگویم یگانه راه نجات کشور استفاده از ظرفیت جوانان است.
وی اضافه کرد: به لیست کاندیداها نگاه کنید. ضمن احترام به یکان یکان کندیداهای محترم آیا ظرفیت رشت فرهنگی و توسعه یافته ما این دوستان تکراری است که مستمر حضور داشته اند و وضعیت ما را به اینجا رسانده اند؟!
صاحب امتیاز پایگاه خبری تحلیلی جارستان در خصوص فضای رسانه ای در ایام انتخابات با توجه به انتشار مطالبی در آبان ماه سال گذشته در ایام انتخاب شهردار مبنی بر اینکه فیلمی از عروسی فردی در یک تالار عروسی در این پایگاه خبری منتشر خواهد شد که انتشار این مطلب با واکنش های منفی فراوانی همراه بود، گفت: این پایگاه خبری قائم به فرد نیست و حداقل ۵ نفر در جارستان مشغول به کار هستند و مدیرمسئول ما آقای صبح سحر نیز در اینجا حضور دارند. در خصوص این موضوع وقتی که بنده متوجه موضوع شدم نسبت به تغییر قضیه اقدام کردم.
وی ادامه داد: متاسفانه چون ما با یکدیگر دیالوگ برقرار نمیکنیم اجازه آن را می دهیم کسانی که به فکر توسعه شهر نیستند جولان بدهند و اینگونه اخبار را روایت کنند. بکگراند خانوادگی، تحصیلات، رویه زندگی، فعالیت های سیاسی و لایف استایل بنده این موضوع را رد میکند. مخصوصا برای بنده از بین بردن همین بداخلاقی ها امروز در اینجا هستم. این گزارش نویسی ها و اخبار زردی که از هر خدابی خبری به بنده و شما میزند، برای همین ها اینجا هستم. دعا کنید که فرصتی پیش بیاید که پس از چهارسال اگر از من سوالی پرسیده شد بتوانم با فکت پاسخ بدهم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.