تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 مهر 1395 - 13:34
کد خبر : 4953

سجادی: احمدی نژاد خدا را شاکر باشد که رهبرانقلاب برای وی مصلحت اندیشی کردند

سجادی: احمدی نژاد خدا را شاکر باشد که رهبرانقلاب برای وی مصلحت اندیشی کردند

جارستان-سیدکمال سجادی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا با تاکید بر اینکه انتخابات دو قطبی به ضرر کشور است، افزود: انصراف احمدی نژاد، انتخابات را از حالت دو قطبی خارج می کند و لذا فضایی که برای انتخابات ایجاد می شود فضای مناسبی است تا نامزدها بتوانند برنامه های خود

جارستان-سیدکمال سجادی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا با تاکید بر اینکه انتخابات دو قطبی به ضرر کشور است، افزود: انصراف احمدی نژاد، انتخابات را از حالت دو قطبی خارج می کند و لذا فضایی که برای انتخابات ایجاد می شود فضای مناسبی است تا نامزدها بتوانند برنامه های خود را اعلام کنند و مردم در یک فضای غیر دو قطبی، آرام و با حضوری پرشمار در انتخابات شرکت داشته باشند.
وی اظهار داشت: آینده این موضوع را ثابت می کند که تا چه حد این مصلحت اندیشی مهم و به صلاح کشور بوده است.
سجادی گفت: باید خدا را شاکر باشیم که از نعمت رهبری دور اندیش و آینده نگر که با اشراف کامل جریانات انقلاب را رصد می کنند، برخورداریم و همواره در مسایل مختلف رهنمودهایشان کارگشا بوده است.
وی تاکید کرد که بیانات رهبر معظم انقلاب در مورد دو قطبی شدن جامعه، بسیار مهم و اساسی است.
سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: دو قطبی شدن سم مهلکی برای جامعه ما با ویژگی های خاص سیاسی، فرهنگی و اجتماعی به ویژه در عرصه های انتخاباتی است و خسارت های بسیاری به جامعه می زند و انتخاب مردم را تنها به دو قطب محدود می کند.
سجادی افزود: رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره برای گشودن بن بست هایی که احتمال آن چه در بعد ملی و چه ابعاد دیگر وجود داشت، مفید بوده است.
وی اضافه کرد: حتی می توان گفت در زمینه مشکلات جهان اسلام و خاورمیانه، رهنمودهای رهبر معظم انقلاب همواره راهگشا و مفید بوده است.
سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری اظهار داشت: آقای احمدی نژاد باید خدا را شاکر باشد که رهبر انقلاب برای وی مصلحت اندیشی کردند و این مطالب را هم به صورت خصوصی و هم علنی مطرح کردند.
سجادی در پایان افزود: نامه احمدی نژاد نشان می دهد وی متوجه این مصلحت اندیشی شده است.
به گزارش ایرنا، رهبر معظم انقلاب صبح روز دوشنبه در ابتدای درس خارج فقه ، بیانات مهمی درباره موضوع توصیه به احمدی نژاد – بدون ذکر نام وی – در مورد انتخابات سال ۹۶ و نهی وی از نامزد شدن در انتخابات ریاست جمهوری بیان کردند.سیام
ایرنا-خبرنگار: زهرا امیری ** انتشار دهنده : حمیدی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.