تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 مهر 1398 - 16:22
کد خبر : 48128

بازدید استاندار گیلان از پروژه‌های شاخص شهرستان لنگرود

بازدید استاندار گیلان از پروژه‌های شاخص شهرستان لنگرود

استاندار گیلان از برخی پروژه‌های شاخص عمرانی، اقتصادی، گردشگری و عام‌المنفعه شهرستان لنگرود بازدید کرد. جارستان_ دکتر ارسلان زارع صبح امروز در سفر به شهرستان لنگرود با همراهی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار از پروژه‌های احداث بیمارستان ۱۳۷ تختخوابی شهید حسین پور لنگرود و بیمارستان ۶۴ تختخوابی تأمین اجتماعی بخش کومله این

استاندار گیلان از برخی پروژه‌های شاخص عمرانی، اقتصادی، گردشگری و عام‌المنفعه شهرستان لنگرود بازدید کرد.

جارستان_ دکتر ارسلان زارع صبح امروز در سفر به شهرستان لنگرود با همراهی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار از پروژه‌های احداث بیمارستان ۱۳۷ تختخوابی شهید حسین پور لنگرود و بیمارستان ۶۴ تختخوابی تأمین اجتماعی بخش کومله این شهرستان بازدید کرد.

برای احداث بیمارستان ۱۳۷ تختخوابی شهید حسین پور لنگرود تاکنون ۵۵ میلیارد تومان هزینه شده است و ۹۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

استاندار گیلان هشتم مهرماه در دیدار با معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی بر ضرورت تکمیل بیمارستان شهید حسین پور لنگرود با حمایت سازمان برنامه و بودجه کشور تا پایان امسال تأکید کرده بود.

برای بیمارستان ۶۴ تختخوابی کومله لنگرود که بیش از ۳۲ درصد پیشرفت دارد تاکنون ۱۴ میلیارد تومان هزینه شده و برای تکمیل احداث آن ۷۷ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

نماینده عالی دولت در گیلان همچنین از پروژه‌های کنارگذر سردار شهید املاکی لنگرود و نیز کنارگذر چمخاله به رودسر نیز بازدید کرد.

پروژه احداث کنارگذر سردار شهید املاکی با هزینه ۴۳ میلیارد تومانی دارای ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی و پروژه کنارگذر چمخاله به رودسر با هزینه ۱۲ میلیارد تومانی در مراحل پایانی روسازی و آسفالت است.

دکتر زارع در ادامه سفر به شهرستان لنگرود از پروژه بندر چندمنظوره چمخاله و نیز اراضی محدوده منطقه ویژه اقتصادی چاف و چمخاله بازدید کرد.

برای پروژه احداث بندر چندمنظوره چاف و چمخاله که با ظرفیت بارگیری یک میلیون تن کالا از بهمن ۹۷  آغاز شده ، تاکنون ۸.۵ میلیارد تومان هزینه شده است.

استاندار گیلان همچنین از پروژه گردشگری احداث تله کابین و سورتمه و نیز سدلاستیکی گالشکلام بازدید کرد.

پروژه گردشگری احداث تلکه کابین و سورتمه در زمینی به مساحت ۲۵ هکتار و هزینه ۴ میلیون یورو و ۱۵ میلیارد تومان تاکنون در بخش سورتمه ۹۰ درصد و تله کابین شاهد ۱۰ درصد پیشرفت است که در حال حاضر برای ۲۵ نفر و با اتمام آن برای ۸۰ نفر اشتغالزایی می‌کند.

سد لاستیکی گالشکلام با ظرفیت آب‌گیری ۴.۸ میلیون مترمکعب و هزینه ۱۴ میلیارد تومان دارای پیشرفت فیزیکی ۹۸ درصدی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.