تاریخ انتشار : دوشنبه 15 مهر 1398 - 21:26
کد خبر : 47152

ورود سامانه جدید بارشی به گیلان از عصر چهارشنبه

ورود سامانه جدید بارشی به گیلان از عصر چهارشنبه

کارشناس هواشناسی گیلان گفت: انتظار داریم از اواخر وقت فردا تا صبح چهارشنبه به صورت موقت از ناپایداری ها کاسته شود و کاهش ابر اتفاق بیفتد، اما مجددا از عصر چهارشنبه سامانه بارشی جدید وارد استان خواهد شد. جارستان_ با بیان اینکه طی امروز شاهد وزش باد گرم به ویژه در ارتفاعات و دامنه های

کارشناس هواشناسی گیلان گفت: انتظار داریم از اواخر وقت فردا تا صبح چهارشنبه به صورت موقت از ناپایداری ها کاسته شود و کاهش ابر اتفاق بیفتد، اما مجددا از عصر چهارشنبه سامانه بارشی جدید وارد استان خواهد شد.

جارستان_ با بیان اینکه طی امروز شاهد وزش باد گرم به ویژه در ارتفاعات و دامنه های استان بودیم، اظهار کرد: سرعت وزش باد جنوبی در ارتفاعات تالش به حدود ۸۶ کیلومتر بر ساعت رسید.

وی منجیل و رودبار با دمای هوای ۳۳ درجه سانتی گراد را گرم ترین نقاط استان طی امروز دانست و گفت: دمای هوای رشت در گرم ترین ساعت امروز به ۳۱ درجه رسید.

کارشناس هواشناسی گیلات تصریح کرد: براساس پیش بینی ها طی ساعات اخیر با نفوذ توده هوای خنک و ناپایدار به منطقه تغییر وضعیت دمایی اتفاق افتاد و جریانات خنک شمالی جایگزین جریانات گرم جنوبی شدند و افزایش ابر داشتیم.

نگاه، با بیان اینکه ایستگاه هواشناسی در آستارا گزارش رگبار و باران به ثبت رسیده است، عنوان کرد: با فعالیت این توده هوای خنک و ناپایدار طی امشب و فردا افزایش ابر، بارندگی و گاها رعد و برق در استان پیش بینی می شود.

وی از ادامه فعالیت این سامانه ناپایدار تا عصر فردا در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: انتظار داریم از اواخر وقت فردا تا صبح چهارشنبه به صورت موقت از ناپایداری ها کاسته شود و کاهش ابر اتفاق بیفتد، اما مجددا از عصر چهارشنبه سامانه بارشی جدید وارد استان خواهد شد.

دریا طی امشب و فردا مواج خواهد بود و برای انجام فعالیت های دریایی نامناسب است./ ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.