تاریخ انتشار : شنبه 13 مهر 1398 - 13:31
کد خبر : 46792

افزایش دما در گیلان

افزایش دما در گیلان

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره‌کل هواشناسی گیلان از وزش باد گرم و افزایش دما در استان طی دو روز پیش رو خبر داد. جارستان_ مازیار غلامی : تحلیل نقشه های هواشناسی نشان دهنده شکل گیری تدریجی جریانات جنوبی از امروز در منطقه است که بر این اسسا شرایط برای وزش باد گرم و

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره‌کل هواشناسی گیلان از وزش باد گرم و افزایش دما در استان طی دو روز پیش رو خبر داد.

جارستان_ مازیار غلامی : تحلیل نقشه های هواشناسی نشان دهنده شکل گیری تدریجی جریانات جنوبی از امروز در منطقه است که بر این اسسا شرایط برای وزش باد گرم و افزایش دما تا دوشنبه فراهم می شود.

وی ادامه داد: برای اواخر وقت فردا و صبح دوشنبه وزش باد گرم (در برخی مناطق بویژه ارتفاعات و دامنه ها) شدید یا خیلی شدید پیش بینی می شود و طی این مدت برای ساعت های صبح و شب، در پاره ای نقاط جلگه ای، وقوع پدیده مه مورد انتطار است.

غلامی آسمان امروز گیلان را صاف تا قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر، عصر و شب وزش باد جنوبی بویژه در ارتفاعات و دامنه ها عنوان و برای فردا نیز آسمان استان را صاف تا نیمه ابری، پاره ای نواحی جلگه ای مه، گاهی افزایش ابر، وزش باد بویژه طی عصر و شب بعضی مناطق شدید یا خیلی شدید پیش بینی کرد.

غلامی بیشینه دمای گیلان طی شبانه روز گذشته را با ۲۷ درجه مربوط به رودبار و منجیل و کمینه دمای استان طی فردا را با ۱۴ درجه مربوط به دیلمان، جیرنده و ماسوله ذکر کرد.

وی بیشینه دمای امروز رشت را ۲۸ درجه و کمینه دمای فردای مرکز استان را نیز ۱۸ درجه عنوان کرد./ ایرنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.