تاریخ انتشار : شنبه 13 مهر 1398 - 13:27
کد خبر : 46789

برگزاری ۳۰۰ برنامه هفته کودک در گیلان

برگزاری ۳۰۰ برنامه هفته کودک در گیلان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان از برگزاری ۳۰۰ عنوان برنامه در گیلان به مناسبت هفته ملی کودک خبر داد. جارستان_ اسفندیار ضیائی : ویژه‌ برنامه‌های هفته ملی و روز جهانی کودک با شعار«آینده را باید ساخت»، از ۱۳ تا ۱۹ مهرماه در گیلان برگزار می‌شود. وی افزود: «باورهای دینی»، «آموزه‌های عاشورایی» و

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان از برگزاری ۳۰۰ عنوان برنامه در گیلان به مناسبت هفته ملی کودک خبر داد.

جارستان_ اسفندیار ضیائی : ویژه‌ برنامه‌های هفته ملی و روز جهانی کودک با شعار«آینده را باید ساخت»، از ۱۳ تا ۱۹ مهرماه در گیلان برگزار می‌شود.

وی افزود: «باورهای دینی»، «آموزه‌های عاشورایی» و «فعالیت‌های کودک‌محور» نقطه‌ محوری برنامه‌های این ایام به ‌شمار می‌رود.

ضیائی با بیان اینکه برجسته‌سازی اهمیت دوران کودکی، تبیین خواسته‌های کودکان امروز و افزایش آگاهی‌های جامعه نسبت به حقوق کودکان، به ویژه آینده‌سازان با نیازهای ویژه از جمله اهداف فعالیت ها و برنامه های هفته ملی کودک است ادامه داد: فراهم سازی فضای با نشاط در سایه همراه سازی کودکان، ایجاد وحدت رویه و انتقال آموزه های دینی به مخاطبان از دیگر اهداف فعالیت ها و برنامه های هفته ملی کودک است.

وی عضویت رایگان کودکان در مراکز کانون استان، برگزاری ویژه‌برنامه روزجهانی کودک با عنوان «لبخند مهر»، رونمایی از عروسک‌های بومی استان گیلان، برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی با عنوان «به رنگ هنر»، برگزاری جشنواره استانی قصه‌گویی و هم‌چنین، ویژه ‌برنامه«شمیم شادی» برای کودکان با نیازهای ویژه را از برنامه های هفته ملی کودک در گیلان عنوان کرد.

ضیائی، برپایی نمایشگاه دست‌آوردهای کودکان و مربیان، اهدای کتاب و بسته‌های فرهنگی به آینده‌سازان، تجلیل از فرزندان شهدای مدافع حرم، اجرای ویژه‌برنامه «رقیه‌جان دوستت دارم!»، برپایی همایش همیاران پلیس، بازدید از مرکز کودکان کار، برگزاری ویژه‌برنامه«با بچه‌های روستا»، برپایی کارگاه‌های آموزشی با مشارکت دستگاه‌ها و نهادهای همراه و دیدار کودکان با مسوولان در مرکز استان و شهرستان‌ها از دیگر برنامه‌های هفته ملی و روزجهانی کودک است.

وی خاطرنشان کرد: اعزام قصه گویان به مدارس و مهدهای کودک، اجرای ویژه برنامه یک کتاب، یک قصه، نمایش فیلم های کودک محور، عیادت از کودکان بستری در بیمارستان، برگزاری مهرواره بومی محلی و بازدید رایگان کودکان از موزه ها و بناهای تاریخی ، دلجویی از کودکان بی سرپرست و بدسرپرست بخشی از ۳۰۰ عنوان برنامه هفته ملی و روز جهانی کودک با همراهی دستگاه ها و نهادهای فعال در استان گیلان است./ ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.