تاریخ انتشار : دوشنبه 4 شهریور 1398 - 12:02
کد خبر : 44409

مشعل های گاز در پنج روستای تالش روشن شد

مشعل های گاز در پنج روستای تالش روشن شد

جارستان : طرح گازرسانی به پنج روستای کوهستانی تالش، بمناسبت هفته دولت و با حضور مسئولان این شهرستان به بهره برداری رسید. فرماندار تالش عصر یکشنبه در آئین افتتاح طرح کازرسانی به روستاهای بخش کرگانرود این شهرستان اظهار کرد: برای بهره مندی روستاهای مشایخ، چولاده،تنبوه، مظلکم و رندل از نعمت گاز، ۲۲ کیلومتر شبکه گذاری

جارستان : طرح گازرسانی به پنج روستای کوهستانی تالش، بمناسبت هفته دولت و با حضور مسئولان این شهرستان به بهره برداری رسید.

فرماندار تالش عصر یکشنبه در آئین افتتاح طرح کازرسانی به روستاهای بخش کرگانرود این شهرستان اظهار کرد: برای بهره مندی روستاهای مشایخ، چولاده،تنبوه، مظلکم و رندل از نعمت گاز، ۲۲ کیلومتر شبکه گذاری و بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

سید عیسی مهدوی افزود: با بهره برداری از این طرح، ۱۸۴ خانوار از نعمت گاز برخوردار شدند و دولتمردان از همه ظرفیت ها و فرصت های موجود، برای خدمات رسانی به مردم استفاده کنند.

به گزارش ایرنا؛  وی یاد و خاطره شهدای دولت را گرامی داشت و هفته دولت را به مسئولان و اهالی حاضر در آئین بهره برداری از طرح گازرسانی تبریک گفت و خدمات جمهوری اسلامی به مردم را، از برکات انقلاب و خون شهدا برشمرد.

هفته نخست شهریور ماه سالگرد شهادت رجایی و باهنر در سال ۱۳۶۰، هفته دولت نامگذاری شده است.

بخش کرگانرود تالش بالغ بر ۲۷ هزار نفر جمعیت دارد. 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.