تاریخ انتشار : یکشنبه 3 شهریور 1398 - 20:53
کد خبر : 44386

آغاز احداث ساختمان دانشگاه علمی کاربردی تالش

آغاز احداث ساختمان دانشگاه علمی کاربردی تالش

جارستان : کلنگ ساخت ساختمان جدید دانشگاه جامع علمی کاربردی تالش، بمناسبت هفته دولت و با حضور مسئولان این شهرستان به زمین زده شد.  فرماندار تالش روز یکشنبه در آئین کلنگ زنی این طرح در محوطه دانشگاه علمی کاربردی این شهرستان اظهار کرد: این ساختمان با  ۶۰۰ متر مربع زیربنا در چهار طبقه در محوطه ساختمان قدیمی

جارستان : کلنگ ساخت ساختمان جدید دانشگاه جامع علمی کاربردی تالش، بمناسبت هفته دولت و با حضور مسئولان این شهرستان به زمین زده شد.

 فرماندار تالش روز یکشنبه در آئین کلنگ زنی این طرح در محوطه دانشگاه علمی کاربردی این شهرستان اظهار کرد: این ساختمان با  ۶۰۰ متر مربع زیربنا در چهار طبقه در محوطه ساختمان قدیمی دانشگاه علمی کاربردی ساخته می شود.

سید عیسی مهدوی افزود: ساختمان با تلاش و سرمایه گذاری سید مجتبی عرفانی موسس دانشگاه علمی کاربردی تالش، به سرانجام خواهد رسید و در حال حاضر دانشگاه علمی کاربردی این شهرستان در مقاطع کاردانی و کارشناسی رشته های حسابداری، معماری، تربیت بدنی، حقوق و مکانیک ۸۰۰ دانشجو دارد.

به گزارش ایرنا وی با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و نام شهدای دولت و ایران اسلامی، اظهار امیدواری کرد با توسعه فضاهای آموزشی و فرهنگی تالش، این شهرستان اعتلای روزافزون علم، فرهنگ و توسعه را شاهد باشد.

هفته نخست شهریور ماه بمناسبت سالگرد شهادت رجایی و باهنر رئیس جمهوری و نخست وزیر در سال ۱۳۶۰، هفته دولت نامگذاری شده است.

تالش  با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده و دانشگاه های پیام نور، آزاد اسلامی، علمی و کاربردی و دانشکده سما در آن فعال است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.