تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 مرداد 1398 - 9:43
کد خبر : 44104

آغاز فروش اینترنتی بلیت های جشنواره فیلم کودک و نوجوان در گیلان

آغاز فروش اینترنتی بلیت های جشنواره فیلم کودک و نوجوان در گیلان

معاون ارشاد اسلامی گیلان، از آغاز فروش اینترنتی بلیت‌های همزمانی سی ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در استان گیلان خبر داد.

سید امیر مصباح در گفت وگو با ایسنا – منطقه گیلان، از آغاز فروش اینترنتی بلیت‌های همزمانی سی ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در استان گیلان خبر داد و اظهار کرد: در همزمانی سی ودومین جشنواره بین   المللی فیلم های کودک و نوجوان در استان، ۱۰ فیلم اکران می شود.

وی با اشاره به اکران هشت فیلم ایرانی و دو فیلم خارجی سی ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌ کودک و نوجوان در گیلان، گفت: این جشنواره از ۳۱ مردادماه لغایت ۴ شهریورماه امسال همزمان با سراسر کشور در گیلان برگزار می شود.

معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان «داستان‌های باغ جادویی آنتون کرینگز» محصول فرانسه، «بنیامین» محصول ایران، «جزیره گنج» محصول ایران، «قطار آن شب» محصول ایران، «جوانمردان» محصول ایران، «بیست و سه نفر» محصول ایران، «اینجا خانه من است» محصول ایران، «منطقه پرواز ممنوع» محصول ایران، «غرغرو وارد می‌شود» محصول مکزیک و «تورنادو» محصول ایران را فیلم‌های قابل اکران در استان دانست.

این مقام مسئول اضافه کرد: پیش‌فروش اینترنتی بلیت‌های اکران همزمان سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در گیلان از هم اکنون از طریق سامانه الکترونیک هفت‌ساز به آدرس «https://haftsaz.com» در حال انجام است.

وی با بیان اینکه فیلم‌های منتخب جشنواره در دو سانس ۱۷ و ۱۹ در سینما میرزاکوچک رشت اکران خواهند شد، خاطرنشان کرد: ۳۱ مرداد «داستان های باغ جادویی آنتون کرینگز» و «بنیامین»، اول شهریور «جزیره گنج» و «قطار آن شب»، ۲ شهریور «جوانمردان» و «بیست و سه نفر»، ۳ شهریور «اینجا خانه من است» و «منطقه پرواز ممنوع» و ۴ شهریور «غرغرو وارد می شود» و «تورنادو» اکران می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.