تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 شهریور 1395 - 20:26
کد خبر : 4364

فیلم حاتمی‌کیا بعد از دمشق در کلن آلمان وزیران دولت سوریه به تماشای «بادیگارد» می‌نشینند

فیلم حاتمی‌کیا بعد از دمشق در کلن آلمان وزیران دولت سوریه به تماشای «بادیگارد» می‌نشینند

جارستان-فیلم «بادیگارد» ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا، از چند هفته پیش نمایش‌های خارجی خود را آغاز کرده است. این فیلم که تاکنون در کشورهایی نظیر استرالیا، کانادا، انگلستان و لبنان به نمایش درآمده، قرار است از امروز اکران ۱۰ روزه خود را در کشور سوریه آغاز کند. پخش کننده خارجی «بادیگارد» در گفت‌وگو با آی سینما توضیحات

جارستان-فیلم «بادیگارد» ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا، از چند هفته پیش نمایش‌های خارجی خود را آغاز کرده است. این فیلم که تاکنون در کشورهایی نظیر استرالیا، کانادا، انگلستان و لبنان به نمایش درآمده، قرار است از امروز اکران ۱۰ روزه خود را در کشور سوریه آغاز کند. پخش کننده خارجی «بادیگارد» در گفت‌وگو با آی سینما توضیحات دقیقی در مورد موقعیت سالن‌های نمایش دهنده این فیلم در کشور سوریه ارائه می‌کند. «بادیگارد» قرار است بعد از سوریه در کشور آلمان هم اکران شود.

با توجه به جنگ داخلی در سوریه، اکران فیلم «بادیگارد» در این کشور کمی عجیب به نظر می‌رسید. اما پخش کننده خارجی «یادیگارد» درباره زمان و سالن‌های نمایش دهنده این فیلم به آی سینما می‌گوید:« افتتاحیه فیلم «بادیگارد» در سالن «دارالاپرا» شهر دمشق که بزرگترین سالن سینمایی این کشور هست، برگزار می‌شود و همزمان این فیلم در سالن «کِندی» هم به نمایش درمی‌آید.»

پخش کننده بین المللی «بادیگارد» درباره امنیت کشور سوریه می‌گوید: «جنگ سوریه در سایر شهرهای این کشور در جریان است و شهر دمشق از لحاظ امنیت وضعیت مناسبی دارد. نمایش «بادیگارد» از سه‌شنبه ۳۰ شهریور در دمشق آغاز می‌شود و سپس در تاریخ ۳ اکتبر، در شهر کلن آلمان به نمایش درخواهد آمد.»

«یادیگارد» قرار است با حضور بسیاری از مقامات بلند پایه دولت سوریه نظیر بثینه شعبان مشاور اطلاعاتی و سیاسی بشار اسد، رامز ترجمان وزیر اطلاع رسانی دولت سوریه، احمد الاحمد وزیر فرهنگ سوریه، بشر ریاض وزیر گردشگری سوریه و مدیر کل رادیو و تلویزیون سوریه و بسیاری دیگر از مقامات دولتی این کشور به نمایش درآید.

در اکران بین المللی «بادیگارد»، حاتمی‌کیا و دیگر عوامل این فیلم به دلیل مشغله‌هایی که دارند حضور پیدا نخواهند کرد. «بادیگارد» در کشور سوریه با دوبله عربی به نمایش درمی‌آید و دوبلورهای مشهور سوریه به جای شخصیت‌های فیلم صحبت کرده‌اند.

آی سینما

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.