تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 مرداد 1398 - 11:45
کد خبر : 43606

فرمانداررشت :در همان هفته اول اتفاقات به استاندار وقت نامه نوشتم که شورای اسلامی این کلانشهر بایستی منحل شود و در آن روز ، پیشنهاد من درست بود اما استاندار به دلایلی این کار را صلاح نمی دانست.

فرمانداررشت :در همان هفته اول اتفاقات به استاندار وقت نامه نوشتم که شورای اسلامی این کلانشهر بایستی منحل شود و در آن روز ، پیشنهاد من درست بود اما استاندار به دلایلی این کار را صلاح نمی دانست.

فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه شعار ما قانون گرایی است، گفت: تصمیمات شورای اسلامی رشت بر اساس ضوابط قانونی تایید یا رد می شود؛ احساسی تصمیم نمی گیریم بلکه منطبق بر قوانین است. جارستان ، میرشمس مومنی زاده عصر چهارشنبه در نشست خبری به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی

فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه شعار ما قانون گرایی است، گفت: تصمیمات شورای اسلامی رشت بر اساس ضوابط قانونی تایید یا رد می شود؛ احساسی تصمیم نمی گیریم بلکه منطبق بر قوانین است.

جارستان ، میرشمس مومنی زاده عصر چهارشنبه در نشست خبری به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی در فرمانداری رشت عقلانیت را یکی از شعارهای دولت تدبیر و امید عنوان و اضافه کرد: افزود: تصمیمات ما نیز در فرمانداری بایستی عقلانی و بر اساس قوانین و مقررات باشد و به این مهم تاکید جدی دارم.

وی درباره اتفاقات چند ماه گذشته درباره شورای اسلامی رشت در مورد انتخاب شهردار اظهار داشت: در همان هفته اول این اتفاقات به استاندار وقت نامه نوشتم که شورای اسلامی این کلانشهر بایستی منحل شود و در آن روز ، پیشنهاد من درست بود اما استاندار به دلایلی این کار را صلاح نمی دانست.

مومنی زاده خاطر نشان کرد: اگر چه از آن ایام ماه ها گذشته و امروز موضوع انحلال را بیان می کنم، اما در آن ایام این موضوع را علنی بیان نکردم چون به دنبال ایجاد تنش نیستم و اگر در برخی موارد خبرنگاری سئوالی می پرسد و از پاسخ دادن پرهیز می کنم، به دلیل این ملاحظات است.

وی در ادامه سخنانش ضمن تبریک روز خبرنگار به همه خبرنگاران تصریح کرد: خبرنگاران طلایه داران عرصه اطلاع رسانی، وجدان بیدار جامعه، مشعل داران آگاهی بخشی به جامعه، تجسم واقعی امانت، آگاهی، مسئولیت ، دلسوزی و وظیفه شناسی هستند.

فرماندار شهرستان رشت با بیان این که خبرنگاران حلقه واسط بین مردم و مسئولان هستند، اظهار داشت: خبرنگاران با نقش آفرینی می توانند وحدت آفرین در جامعه بوده و با تزریق نشاط و امید جامعه را به سمت پیشرفت ببرند.

۱۷ مرداد سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی به عنوان روز خبرنگار نام گرفته است.

۷۲۸۶/۲۰۰۷

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.