تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 مرداد 1398 - 10:37
کد خبر : 42695

پیام تبریک دکتر حسین نحوی نژاد به مناسبت روز ملی فیزیوتراپی

پیام تبریک دکتر حسین نحوی نژاد به مناسبت روز ملی فیزیوتراپی

دکتر حسین نحوی نژاد مدیرکل بهزیستی گیلان طی پیامی دوم مرداد ماه روز ملی فیزیوتراپی را به فعالان این عرصه تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

فرارسیدن دوم مرداد ماه روز ملی فیزیوتراپی فرصت مناسبی است تا ضمن تبریک این روز مراتب سپاس و قدردانی خود را از تلاشهای خستگی ناپذیر و تاثیر گذار عزیزان پرتلاش فیزیو تراپیست بهزیستی گیلان که با سعه صدر ، حس نوع دوستی ،حسن اخلاق و به پشتوانه دانش روز و با همت  ، حمیت و تلاش جدی با ظرافت و دقت نظر ، به جامعه هدف ، خدمت رسانی می کنند، اعلام نمایم .

مسلماً یکی از برجسته ترین نقش های چرخه سلامت در بهبود آلام و رفع و التیام دردها توسط عزیزان فیزیوتراپیست محقق می گردد؛ آنانکه با ارائه فعالیت های نوین و اثربخش و با بهره مندی از دانش ، تجربه ، عشق و علاقه در بازتوانی و نو توانی حقیقی بیماران می کوشند و با تلاش در راستای به حداقل رساندن عوارض بیماری ها و کاستن و از بین بردن عوامل محدود کننده و ناتوان ساز ، همواره شاهد خدمات بالنده و منشاء اثرشان  بوده ایم.

 همت والای این عزیزان ستودنی است . اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ بهزیستی گیلان ، روز ملی فیزیوتراپی را به همه ی فعالان این عرصه به ویژه همکاران خدوم ، پرتلاش و بی ادعای خویش صمیمانه تبریک عرض می نمایم .امید که درپرتو الطاف حضرت حق و در تداوم خدمت رسانی به محرومان و دردمندان موید و برقرار باشید.

دکتر حسین نحوی نژاد

مدیرکل بهزیستی گیلان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.