تاریخ انتشار : یکشنبه 30 تیر 1398 - 17:26
کد خبر : 42419

شهردار رشت و جا به جا کردن مرز های پوپولیسم!

شهردار رشت و جا به جا کردن مرز های پوپولیسم!

جارستان: در چند ساعت گذشته ویدئویی از ناصر حاج‌محمدی شهردار رشت منتشر شد که تلاش می کرد وی را سوار بر تاکسی برای شنیدن حرف ها و دغدغه های یک راننده تاکسی نشان دهد. در ویدئویی که در صفحه مجازی خبرگزاری صدا و سیما واحد گیلان منتشر شده در ابتدا آقای شهردار در انتظار یک

جارستان: در چند ساعت گذشته ویدئویی از ناصر حاج‌محمدی شهردار رشت منتشر شد که تلاش می کرد وی را سوار بر تاکسی برای شنیدن حرف ها و دغدغه های یک راننده تاکسی نشان دهد. در ویدئویی که در صفحه مجازی خبرگزاری صدا و سیما واحد گیلان منتشر شده در ابتدا آقای شهردار در انتظار یک تاکسی است اما ظاهرا به صورت کاملا اتفاقی خبرنگار و تصویربردار صدا و سیما در صحنه حضور دارند و تصاویر حضور آقای شهردار را از دقایقی قبل از سوار شدن به تاکسی ضبط می کنند!
شهردار رشت در این فیلم به خبرنگار صدا و سیما می گوید به درخواست یکی از رانندگان تاکسی تصمیم گرفته است تا همراه وی به سطح شهر برود و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات مربوط به راننده های تاکسی قرار گیرد. فارغ از اینکه این رویداد به تنهایی می توانست اتفاقی مثبت و سازنده تلقی شود اما حضور تیم خبری از صدا و سیما نشان می دهد وی شاید برای کار رسانه ای و تبلیغاتی اهمیت ویژه ای قائل است.
شاید لازم باشد به اقای شهردار گفته شود بهتر است به جای تمرکز بر رفتار های شبه عوام فریبانه و پوپولیستی این چنینی، توان و تلاش خود را برمبنای پیگیری کارهای شهرداری متمرکز کند تا بتواند بخشی از اعتماد از دست رفته مردم را به مدیریت شهری به ویژه شهرداری بازگرداند.
مشخص نیست این مشاوره های اشتباه دقیقا از سوی چه کسانی به حاج محمدی داده می شود اما می توان حدس زد که منبع مشورت های اینگونه افرادی بومی و آگاه نیستند و غیربومی های همراه آقای شهردار وی را به این مسیر هدایت کرده اند و این امر تنها به دلیل عدم شناخت دقیق نسبت به روحیات مردم رشت اتفاق افتاده است. بهتر است شهردار و مشاوران وی بدانند مردم رشت با تهیه و انتشار چنین ویدئو هایی تبلیغاتی‌ای گمراه نخواهند شد و با دقت بیشتری عملکرد وی را زیر نظر خواهند داشت.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.