تاریخ انتشار : یکشنبه 30 تیر 1398 - 9:57
کد خبر : 42351

دیدار کارکنان بهزیستی با نماینده ولی فقیه در گیلان

دیدار کارکنان بهزیستی با نماینده ولی فقیه در گیلان

آیت الله فلاحتی در این دیدار گفت: برای کاهش هزینه‌های درمان پیشگیری جدی‌تر گرفته شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در دیدار مدیرکل و جمعی از کارکنان بهزیستی استان با اشاره به نقش این نهاد حمایتی در حمایت از نیازمندان تصریح کرد: با توجه به اینکه جامعه هدف بهزیستی، افراد نیازمند، ناتوان و آسیب پذیر هستند، لازم است با تمرکز بر حوزه پیشگیری آگاهی عمومی را در راستای بهبود سلامت جامعه ارتقاء داد.
آیت الله فلاحتی بر ضرورت نظارت مستمر بر عملکرد مراکز خصوصی و دولتی خدمات رسان گفت: افزایش نظارت از بروز انحراف و نارسایی در روند تحقق برنامه های پیش بینی شده جلوگیری می کند.
وی تاکید کرد: اگر مقوله مهم پیشگیری با تمرکز بر بعد آموزش بیشتر مد نظر قرار گیرد علاوه بر کاهش هزینه ها، سلامت عمومی هم ارتقا می یابد.
مدیرکل بهزیستی گیلان نیز تعداد خانواده های مددجوی این نهاد حمایتی را ۶هزار و ۵۰۰خانوار اعلام کرد و گفت: ۳۵هزار خانوار از این تعداد مستمری بگیرند.
حسین نحوی نژاد همچنین به برنامه های غربالگری کارشناسان بهزیستی در حوزه بینایی سنجی و شنوایی سنجی کودکان و نوزادان اشاره کرد و افزود: پارسال ۱۰هزار کودک رده سنی ۳تا۵ سال در راستای پیشگیری از بروز بیماری های چشمی معاینه و بینایی سنجی و شنوایی ۱۰هزار نوزاد نیز غربالگری شد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.