تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 تیر 1398 - 11:07
کد خبر : 42139

مهلت ارسال آثار به جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان تمدید نمی شود

مهلت ارسال آثار به جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان تمدید نمی شود

دبیر دهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان گفت: مهلت ارسال آثار به جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان تمدید نمی شود. به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری لاهیجان، مسعود کاظمی، شهردار لاهیجان و دبیر دهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند در گفت و گویی افزود: بر اساس فراخوان منتشر شده، هنرمندان تا ۷ مرداد

دبیر دهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان گفت: مهلت ارسال آثار به جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان تمدید نمی شود.
به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری لاهیجان، مسعود کاظمی، شهردار لاهیجان و دبیر دهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند در گفت و گویی افزود: بر اساس فراخوان منتشر شده، هنرمندان تا ۷ مرداد ۱۳۹۸ فرصت دارند آثار خود را برای حضور در جشنواره تئاتر به دبیرخانه این رویداد هنری ارائه دهند.
وی اضافه کرد: علاقمندان برای اطلاع از فراخوان و همچنین فرم شرکت در جشنواره می توانند به سایت http://shahrvand-lahijan.ir مراجعه و یا با تلفن (۰۱۳۴۲۲۴۰۲۰۹) دبیرخانه جشنواره تماس حاصل نمایند.
کاظمی گفت: دهمین جشنواره تأتر خیابانی شهروند از ۲۷ تا ۳۰ مرداد ماه سالجاری با مشارکت مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و شهرداری در شهر لاهیجان برگزار می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.