تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 تیر 1398 - 12:20
کد خبر : 42064

افتتاح دو طرح صنعتی در گیلان با حضور معاون وزیر صمت

افتتاح دو طرح صنعتی در گیلان با حضور معاون وزیر صمت

دو طرح واقع در شهر صنعتی رشت با حضور عباس تابش معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان به بهره برداری رسید.

طرح توسعه واحد تولیدی انواع برچسب کاغذی از کاغذ متالایز با ظرفیت یک هزار و ۲۹۵ تن و فیلم پلی پروپیلن با ظرفیت ۵۳۵ تن در زمینی به مساحت ۱۱ هزار و ۱۲۱ متر مربع و زیربنای پنج هزار و ۴۴۲ متر مربع، با سرمایه گذاری ۱۷۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۴۰ نفر به صورت مستقیم در شهر صنعتی رشت به بهره برداری رسید.

واحد صنعتی تولید جعبه فرمان شانه ای هیدرولیکی خودرو نیز با ظرفیت سالیانه ۲۰۰ هزار تن دستگاه در زمینی به مساحت ۸۷ هزار و ۷۵ مترمربع با سرمایه گذاری ۶۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۳۳ نفر پروژه دیگری بود که امروز با حضور معاون وزیر صمت در شهر صنعتی رشت به بهره برداری رسید.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان پیش از این در نشست خبری که به مناسبت دهم تیرماه به عنوان روز صنعت، معدن و تجارت برگزار شد؛ از بهره برداری ۱۳ طرح صنعتی با سرمایه گذاری ۹۰۴ میلیارد تومان و اشتغال زایی ۴۶۴ نفر در استان خبر داده بود که امروز دو واحد از این واحدهای صنعتی به بهره برداری رسید.

به گفته فرهاد دلق پوش، طی سه ماهه نخست امسال نیز برای ۳۱ واحد صنعتی پروانه بهره برداری صادر شده که با سرمایه گذاری ۴۸۳ میلیارد تومانی در این واحدهای تولیدی برای ۴۵۸ نفر اشتغال ایجاد شده است.

بیش از سه هزار و یکصد واحد صنعتی در گیلان فعال است.

عباس تابش معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت روز گذشته نیز از کارخانجات چای لاهیجان بازدید و نشستی با فعالان صنعت چای در فرمانداری این شهرستان داشت.

همایش استانی روز صنعت و معدن و تجلیل از برگزیدگان صنعتی و معدنی استان نیز امروز (چهارشنبه) با حضور تابش معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در رشت برگزار می شود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.