تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 تیر 1398 - 9:01
کد خبر : 42008

کسب ۹ مدال توسط کاراته کاران گیلانی در مسابقات قهرمانی کشور

کسب ۹ مدال توسط کاراته کاران گیلانی در مسابقات قهرمانی کشور

کاراته کاران گیلانی در اولین مرحله لیگ کاراته وان ایران موفق به کسب ۹ مدال رنگارنگ شدند.

مسئول روابط عمومی هیات کاراته استان عصر سه شنبه اظهار داشت: در جریان اولین مرحله لیگ کاراته وان ایران که در چهار رده سنی و در تهران برگزار شد، کاراته کاران گیلان موفق به کسب سه مدال طلا، دو مدال نقره و چهار مدال برنز شدند.

سید فرهاد فقیه زاده افزود: بر این اساس و در جریان این رقابت ها و در رده سنی نونهالان، امیرعلی کاظم زاده از استان گیلان توانست در وزن ۳۵- کیلوگرم پس از کاراته کاری از یزد در مکان دوم قرار گیرد و مدال نقره را کسب کند.

وی ادامه داد: همچنین در رقابت های رده سنی نوجوانان علی موسی زاده و محمد ساعی زاهدمنش هر دو از گیلان در وزن ۷۰+ کیلوگرم پس از کاراته کارانی از گلستان و مازندران به طور مشترک روی سکوی سوم ایستادند و مدال برنز این رقابت ها را برگردن آویختند.

وی بیان کرد: در رده سنی جوانان که کاراته کاران گیلانی درخشش بسیار خوبی داشته و به همراه تیم تهران مقام قهرمانی این رده سنی را کسب کردند، مهدی کاظمی در وزن ۶۱- کیلوگرم و علیرضا حبیبی در وزن ۶۸- کیلوگرم دو کاراته کار شایسته گیلانی با غلبه بر تمامی رقبای خود مقام قهرمانی و مدال طلای این مسابقات را تصاحب کردند.

فقیه زاده اضافه کرد: در رقابت های وزن ۷۶+ کیلوگرم رده سنی جوانان نیز محسن صفرنژاد از گیلان پس از کاراته کارانی از استان های گلستان و فارس روی سکوی سوم قرار گرفت و مدال برنز این رقابت ها را تصاحب کرد و در رقابت های کاتای تیمی رده سنی جوانان، تیم آکادمی معین آستانه اشرفیه از گیلان عنوان نایب قهرمانی و مدال نقره را تصاحب کرد و تیم کرست گیلان موفق شد عنوان سومی و مدال برنز را به خود اختصاص دهد.

مسئول روابط عمومی هیات کاراته گیلان خاطرنشان کرد: در رقابت های رده سنی امید نیز حمید حسنی پورصفت کاراته کار شایسته گیلانی در وزن ۶۰- کیلوگرم با برتری برابر حریفان خود عنوان قهرمانی و مدل طلای این وزن را به خود اختصاص داد.

در اولین مرحله لیگ کاراته وان ایران، کاراته کارانی از استان های مختلف کشور حضور داشتند که در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید به مدت سه روز در تهران با هم به رقابت پرداختند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.