تاریخ انتشار : شنبه 22 تیر 1398 - 9:19
کد خبر : 41705

حادثه رانندگی در محور آستارا-اردبیل جان عابر پیاده را گرفت

حادثه رانندگی در محور آستارا-اردبیل جان عابر پیاده را گرفت

رئیس جمعیت هلال احمر آستارا از مرگ عابر پیاده ۱۰ ساله در محور آستارا-اردبیل، به علت برخورد وانت پیکان خبر داد. جارستان: حسین خورشیدی روز جمعه در مصاحبه ای گفت: این حادثه ظهر امروز در محدوده روستای کشفی محور آستارا-اردبیل رخ داد و نیروهای هلال احمر با یک دستگاه آمبولانس به سرعت در محل حضور

رئیس جمعیت هلال احمر آستارا از مرگ عابر پیاده ۱۰ ساله در محور آستارا-اردبیل، به علت برخورد وانت پیکان خبر داد.

جارستان: حسین خورشیدی روز جمعه در مصاحبه ای گفت: این حادثه ظهر امروز در محدوده روستای کشفی محور آستارا-اردبیل رخ داد و نیروهای هلال احمر با یک دستگاه آمبولانس به سرعت در محل حضور یافتند، اما متأسفانه عابر پیاده در دم جان باخته بود.

وی گفت: علت برخورد این وسیله نقلیه با عابر، توسط عوامل پلیس راه در دست بررسی است و روزانه پنج امدادگر هلال احمر در قالب طرح امداد و نجات جاده‌ای در محور آستارا – اردبیل، تا پایان تابستان در حال آماده باش هستند.

رئیس جمعیت هلال احمر آستارا از شهروندان و مسافران خواست در حوادث جاده‌ای با شماره تلفن ۱۱۲ ندای امداد تماس گرفته و از خدمات امداد و نجات بهره مند شوند.

شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده و محور آستارا به اردبیل از مسیرهای پر تردد شمال کشور است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.