تاریخ انتشار : یکشنبه 16 تیر 1398 - 13:05
کد خبر : 41240

بهره مندی مردم از خدمات رایگان حوزه سلامت ضروری است

بهره مندی مردم از خدمات رایگان حوزه سلامت ضروری است

جارستان: رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان بهره مندی مردم از خدمات رایگان حوزه سلامت را حایز اهمیت دانست و گفت: با ارتباط و تعامل بیشتر سیستم مدیریت خدمات بیمارستانی و سامانه سیب، بهبود روند ارایه خدمات را شاهد خواهیم بود. شاهرخ یوسف زاده چابک، در آخرین روز از بسیج ملی کنترل فشار خون، ضمن بررسی

جارستان:

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان بهره مندی مردم از خدمات رایگان حوزه سلامت را حایز اهمیت دانست و گفت: با ارتباط و تعامل بیشتر سیستم مدیریت خدمات بیمارستانی و سامانه سیب، بهبود روند ارایه خدمات را شاهد خواهیم بود.

شاهرخ یوسف زاده چابک، در آخرین روز از بسیج ملی کنترل فشار خون، ضمن بررسی عملکرد حوزه بهداشتی دانشگاه در این بسیج ملی با تاکید بر اهمیت هم افزایی بهداشت و درمان در استقرار پرونده الکترونیک، اظهار کرد: با معطوف کردن فعالیت های مستمر و پیگیر، می توان به این مهم دست یافت.

وی تصریح کرد: پوشش صددرصدی سامانه سیب و استقرار کامل نظام ارجاع، به عنوان یک ضرورت در دانشگاه مورد توجه قرار گرفته است، در این زمینه، یکپارچه سازی کلینیک های دولتی و متمرکز شدن فعالیت آنها و پس از آن، پیوستن این مراکز درمانی به پوشش سامانه سیب و نظام ارجاع، از اقدامات بعدی خواهد بود که سطح دو در این مراکز، مورد رصد قرار می گیرد و بازخورد آن نیز قابل بررسی است .

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، بهره مندی مردم از خدمات رایگان حوزه سلامت را حایز اهمیت دانست و افزود: با ارتباط و تعامل بیشتر سیستم مدیریت خدمات بیمارستانی و سامانه سیب، بهبود روند ارایه خدمات را شاهد خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: در این خصوص، پوشش صددرصدی سامانه سیب، به کاهش زمان انتظار، مدیریت هزینه و برطرف نمودن نقاط قابل بهبود، منجر خواهد شد.

یوسف زاده در پایان با مهم دانستن استقرار صددرصدی نظام ارجاع در استان، گفت: شناسایی و غربالگری فشار خون، تنها یکی از اهداف این بسیج ملی بوده است، اطلاعات بیشتر و معناداری از آمار این بسیج ملی می توان استخراج کرد، در این راستا، دستیابی به اهداف بزرگ، نیازمند همت مضاعف و بی وقفه است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.