تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 تیر 1398 - 10:33
کد خبر : 40740

تنزل بهمنیار در رتبه بندی جدید فدراسیون جهانی کاراته

تنزل بهمنیار در رتبه بندی جدید فدراسیون جهانی کاراته

رتبه سارا بهمنیار کاراته کار گیلانی در تازه ترین رتبه بندی فدراسیون جهانی کاراته تنزل یافت.

جارستان:

دبیر هیأت کاراته استان روز سه شنبه در این خصوصاظهار داشت: در تازه‌ترین رنکینگ (رتبه بندی) اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی کاراته، سارا بهمنیار در وزن ۵۰- کیلوگرم در رتبه یازدهم جهان قرار گرفت.

حمیدرضا سلیمی افزود: در این رتبه بندی اعلام شده بهمنیار کاراته کار شایسته و ملی پوش گیلانی با کسب ۲۸۰۵ امتیاز در رتبه یازدهم برترین‌های این وزن در جهان قرار گرفت و نسبت به رتبه قبلی خود دو پله نزول کرد.

وی ادامه داد: همچنین در رنکینگ (رتبه بندی) المپیکی وزن اول که ترکیبی از امتیازات کاراته کاهای دو وزن منهای ۵۰ و منهای ۵۵ کیلوگرم است، سارا بهمنیار در رده هیجدهم قرار گرفت و در این رتبه بندی نیز چند پله نزول داشت.

سلیمی خاطرنشان کرد: البته در رتبه بندی المپیکی وزن اول کاراته، طراوات خاکسار دیگر ورزشکار ایرانی با دو پله صعود در رده دهم و فاطمه چالاکی دیگر ورزشکار ایرانی و ملی پوش تیم ملی کاراته بانوان ایران در جایگاه ۸۸ قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: امیدواریم که سارا بهمنیار در مسابقات آتی و در رقابت‌های مختلف درخشش داشته و نتایج خوبی کسب کند تا دوباره در رتبه بندی جهانی و رتبه بندی المپیکی کاراته، صعود چشمگیری داشته باشد.

سارا بهمنیار که حدود دو ماه گذشته مدال نقره لیگ جهانی وان اتریش را کسب کرد، در وزن ۵۰- کیلوگرم موفق به کسب مدال نقره مسابقات امیدهای جهان در اسپانیا، مدال نقره مسابقات امیدهای آسیا در قزاقستان و همچنین مدال نقره لیگ جهانی کاراته وان ژاپن شده بود. او همچنین سال گذشته در اولین حضورش در تیم ملی بزرگسالان توانست در رقابت‌های جهانی اسپانیا مدال برنز کسب کرده و به عنوان اولین بانوی گیلانی دارنده مدال جهانی در رشته کاراته معرفی شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.