تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 تیر 1398 - 10:14
کد خبر : 40721

نجاتگران هلال احمر گیلان به ۳۴۶ نفر امدادرسانی کردند

نجاتگران هلال احمر گیلان به ۳۴۶ نفر امدادرسانی کردند

مدیرعامل هلال احمر گیلان گفت: نجاتگران این جمعیت از ابتدای سال جاری تاکنون، به ۳۴۶ حادثه دیده امدادرسانی کردند.

جارستان:

مهدی ولی پور روز سه شنبه گفت : ۲۹۸ نفر توسط آمبولانس های هلال احمر گیلان به مراکز درمانی منتقل شدند و بقیه نیز در محل حادثه توسط نجاتگران این جمعیت خدمات لازم را دریافت کردند.

وی اظهار داشت: در اجرای امدادرسانی به حادثه دیدگان در این مدت، دو هزار و ۲۲۰ نیروی عملیاتی در قالب ۵۲۲ تیم نجاتگران جمعیت هلال احمر استان حضور داشتند.

ولی پور با اشاره به اجرای طرح تابستانی هلال احمر گیلان خاطر نشان کرد: نجاتگران این جمعیت در ۴۱ پایگاه امداد و نجات و نقاط خطرآفرین ساحلی آماده ارایه خدمات امدادی در صورت نیاز هم استانی ها و مسافران هستند.

وی با بیان اینکه ۱۵۷ نجاتگر در ۳۲ پایگاه امداد و نجات موقت، فصلی، ثابت، شعب و یک پایگاه امداد هوایی، و ۴۵ نجاتگر در ۹ پایگاه ساحلی آماده ارائه خدمات هستند، اضافه کرد: جمعیت هلال احمر گیلان در ۹ شهرستان ساحلی، دارای ۹ طرح و حضور پنج نجاتگر در هر طرح (دو نجاتگر زن و سه نجاتگر مرد) از ساعت هشت تا ۲۰ در هر پست آماده ارائه خدمات است.

ولی پور بیان داشت: در پایگاه های امداد و نجات و شعب هلال احمر استان ۱۵۷ نجاتگر با ۴۳ دستگاه خودروی امدادی شامل ست نجات، آمبولانس و موتور سیکلت به صورت شبانه روزی برای ارایه خدمات آماده باش هستند، یک دستگاه بالگرد، یک تیم آنست و یک تیم واکنش سریع جمعیت هلال احمر گیلان در صورت نیاز آماده ارائه خدمات است.

بر اساس آخرین آمار بیش از ۱۴ هزار و ۱۷۲ عضو جوان و بیش از هشت هزار و ۶۳۳ داوطلب با جمعیت هلال احمر گیلان همکاری می‌کنند.‌

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.