تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 تیر 1398 - 11:50
کد خبر : 40354

عجیب اما واقعی؛ اوسط مقدم و سودای استانداری گیلان

عجیب اما واقعی؛ اوسط مقدم و سودای استانداری گیلان

جارستان: در میان سریال های طنزی که توسط مهران مدیری ساخته شد سریال مرد هزار چهره یکی از مجموعه هایی بود که با واکنش ها و استقبال فراوانی مواجه شد، در این سریال بازیگر نقش اول طی سلسله وقایع کاملا اتفاقی در موقعیت هایی قرار می گرفت که گاهاً شایستگی و صلاحیت حضور در آن

جارستان: در میان سریال های طنزی که توسط مهران مدیری ساخته شد سریال مرد هزار چهره یکی از مجموعه هایی بود که با واکنش ها و استقبال فراوانی مواجه شد، در این سریال بازیگر نقش اول طی سلسله وقایع کاملا اتفاقی در موقعیت هایی قرار می گرفت که گاهاً شایستگی و صلاحیت حضور در آن جایگاه را نداشت.

 

در میان مدیران استان گیلان نیز شاید اتفاقاتی که در دوسال اخیر برای «علی اوسط اکبری مقدم» رخ داد و مسیر ارتقاء او را نیز رقم زد، چندان بی شباهت به این سریال طنز نیست. وی که سابقه معاونت عمرانی شهرداری رشت و مدیرکلی اداره نوسازی مدارس استان گیلان را در کارنامه دارد، در سال های اخیر همواره یکی از کاندیداهای پای ثابت کرسی شهرداری رشت نیز بوده است.

 

اکبری مقدم در سال گذشته علیرغم حضور افراد شایسته و توانمند در جریان اصلاحات و در بین حامیان دولت در حالی طی یک انتصاب تعجب برانگیز به عنوان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان منصوب شد که هیچگونه سابقه مشخصی درخصوص حمایت وی از رییس جمهور و دولت در دسترس نیست.

 

اما ظاهرا مدیرکل اسبق نوسازی مدارس و معاون عمرانی این روزها به جایگاه فعلی خود قانع نیست، طبق آخرین شنیده ها با توجه به انتصاب سالاری در سازمان تامین اجتماعی، اکبری در تلاش است تا به امید انتصاب نهایی به عنوان استاندار گیلان، به سمت سرپرستی استانداری گیلان دست یابد، انتصابی که اگر رخ دهد اکبری مقدم را با واکنش تند حامیان دولت مواجه خواهد کرد. واکنشی که با وجود انتقادات گسترده بنا به ملاحظات هم اکنون همانند آتشی زیر خاکستر نهفته است.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.