تاریخ انتشار : سه شنبه 4 تیر 1398 - 12:13
کد خبر : 40290

افتتاح اولین کلینیک تخصصی تغذیه با شیرمادر در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت

افتتاح اولین کلینیک تخصصی تغذیه با شیرمادر در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت

جارستان :مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان از افتتاح اولین کلینیک تخصصی تغذیه با شیر مادر این دانشگاه و در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت خبر داد. طلعت کاویانی غروب دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اولین کلینک تخصصی تغذبه با شیرمادر به همت گروه خدمات پرستاری بیمارستان

جارستان :مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان از افتتاح اولین کلینیک تخصصی تغذیه با شیر مادر این دانشگاه و در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت خبر داد.

طلعت کاویانی غروب دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اولین کلینک تخصصی تغذبه با شیرمادر به همت گروه خدمات پرستاری بیمارستان ۱۷ شهریور رشت برای نخستین بار در استان گیلان با هدف ارتقای سلامت مادر و کودک افتتاح شده است.

وی اظهار داشت: کلینیک تخصصی تغذیه با شیر مادر در روزهای سه شنبه از ساعت ۹ تا ۱۲ و پنج شنبه‌ها از ساعت هشت تا ۱۰ به صورت رایگان توسط پرستاران آموزش دیده در بیمارستان ۱۷ شهریور دایر است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان خاطر نشان کرد: خدمات این کلینیک در سایر روزهای هفته در داخل بخش نوزادان انجام می‌شود.

بیمارستان ۱۷ شهریور رشت مرکز تخصصی و فوق تخصصی اطفال است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.