تاریخ انتشار : دوشنبه 13 خرداد 1398 - 10:38
کد خبر : 39726

دستگیری قاتلان بانوی رشتی در غرب کشور

دستگیری قاتلان بانوی رشتی در غرب کشور

فرمانده انتظامی رضوانشهر از دستگیری ۲ قاتل کمتر از ۷۲ ساعت در شهرستان‌های مرزی غرب کشور خبر داد. جارستان :سرهنگ سیدجعفر جوانمردی با اعلام این خبر گفت: در پی کشف جسد زنی ۴۰ ساله در منطقه ییلاق جهانگیریه شهرستان رضوانشهر، شناسایی و دستگیری قاتل یا قاتلان در دستور کار پلیس قرار گرفت. وی با اشاره

فرمانده انتظامی رضوانشهر از دستگیری ۲ قاتل کمتر از ۷۲ ساعت در شهرستان‌های مرزی غرب کشور خبر داد.

جارستان :سرهنگ سیدجعفر جوانمردی با اعلام این خبر گفت: در پی کشف جسد زنی ۴۰ ساله در منطقه ییلاق جهانگیریه شهرستان رضوانشهر، شناسایی و دستگیری قاتل یا قاتلان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران با تلاش شبانه روزی موفق به شناسائی قاتلان شدند، افزود: پس از اخذ دستورات قضایی، تیمی متشکل از کارگاهان پلیس آگاهی استان و کارکنان پلیس آگاهی این شهرستان به مناطق مرزی استان‌های آذربایجان غربی و کردستان اعزام و با انجام اقدامات فنی طی ۲ عملیات غافلگیرانه، متهمان داخل منزل خود دستگیر شدند. 

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بررسی فنی پلیس، قاتلان پس از مواجهه با دلایل و مدارک موجود، به بزه انتسابی با همدستی همدیگر اعتراف کردند. 


به گزارش ایسنا ، سرهنگ جوانمردی با بیان اینکه قاتلان خانمی ۴۰ ساله را در منزل خود در شهرستان رشت با ضربات چاقو به قتل رسانده بودند و جسد را با خودروی برلیانس مقتوله به ییلاق جهانگیریه رضوانشهر انتقال، و به استان آذربایجان غربی متواری شده بودند، افزود: خودروی برلیانس نیز در منزل یکی از قاتلان کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رضوانشهر با اشاره به اینکه متهمان ۳۰ و ۳۱ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، تصریح کرد: نیروی انتظامی با مخلان نظم و امنیت و کسانی که دست به اقدامات غیرقانونی و غیرانسانی می‌زنند قاطعانه برخورد خواهد کرد. 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.