تاریخ انتشار : جمعه 26 شهریور 1395 - 21:33
کد خبر : 3946

فرار به جلوی تهیه کننده و حس بویایی مدیر مسوول

فرار به جلوی تهیه کننده و حس بویایی مدیر مسوول

جارستان-  در وانفسایی که برگزاری کنسرت در بسیاری از شهرهای کشور دچار گره های کوری که در این مجال فرصت بحثش نیست شده اند ، گیلان به عنوان یکی از کم مساله ترین استانها در این زمینه پیشتاز برگزاری کنسرت است. غیر از حل نشدن مساله شهرستان بندر انزلی در مبحث برگزاری کنسرت ، که

جارستان-  در وانفسایی که برگزاری کنسرت در بسیاری از شهرهای کشور دچار گره های کوری که در این مجال فرصت بحثش نیست شده اند ، گیلان به عنوان یکی از کم مساله ترین استانها در این زمینه پیشتاز برگزاری کنسرت است.
غیر از حل نشدن مساله شهرستان بندر انزلی در مبحث برگزاری کنسرت ، که انشالا با تدبیر مدیران ارشد ارشاد استان و پیگیری فرماندار انزلی حل خواهد شد در باقی شهرهای استان برگزاری کنسرت بی هیچ حاشیه و موردی در حال اجراست.
در این میان شهر رشت به دلیل کثرت جمعیت ، استقبال بیشتری از کنسرتها را شاهد بوده است که به دلیل ازدیاد درخواستها طی مصوبه ای داخلی اداره ارشاد شهرستان رشت فاصله ۱۵ روزه ای را برای صدور مجوز کنسرتهای بزرگ لحاظ کرد.
در این میان موسسه ای به مدیر مسوولی یکی از شهرداران شهرهای استان و با مدیریت یکی از با سابقه ترین کنسرت گذاران رشت بیشترین سهم از برگزاری کنسرتهای رشت را از آن خود نموده است.
سوای ازسوابق و کارنامه ی قابل دفاع این موسسه در برگزاری کنسرتهای موفق اخیرا به دلایلی که به نظر به ضعف تهیه کننده ی کنسرتهای اخیر برمیگردد ، در چند کنسرت آخر این موسسه حوادثی رخ داد که موجب اعتراضات شدید رسانه ها و مخاطبان حرفه ای موسیقی در رشت شد.
صدابرداری نامناسب کنسرت پالت در سالن مجلل که تنها سالن مناسب برای برگزاری کنسرت با ظرفیت بالای ۷۰۰ نفر در شهر رشت است موجب اعتراض حاضران در سالن شد که برخورد ناشایست برگزارکنندگان که به جای قبول قصور و کوتاهی شان در صدابرداری به پرخاش با معترضان پرداختند و سبب رسانه ای شدن مساله شدند.
آنچه در آن زمان پررنگ شد و باعث به حاشیه بردن مساله شد شلوغکاری موسسه بود که به جای ریشه یابی و رفع مشکل مساله را به شرایط شخصی و خصوصی معترضان کشید.
اینکه معترضان دیشب شام چه خورده اند، یا نه آیا اصل قضیه که کم کاری تهیه کننده در انتخاب سالن برای کنسرت با مخاطبان خاص ، یا تدارک سیستم صدابرداری مناسب برای آن سالن است را به فراموشی می سپارد؟
از بدشانسی موسسه، یکی از معترضین که مورد عتاب ایشان قرارگرفته بود یکی از باسابقه ترین خبرنگاران و روزنامه نگاران استان نیز به شمار می رفت که توانست حمایت گسترده ی همکاران رسانه ای را در آن برهه از آن خود کرد ه و اینبار او به شلوغکاری بپردازد.
این موسسه به خود این اجازه را داد تا کنسرت یکی از بزرگترین خوانندگان کشور را هم در سالنی بدون کولر برگزار کند.
و جالبتر از همه پست اینستاگرامی تهیه کننده این کنسرت که در کارنامه فوق درخشان خود برگزاری کنسرت تابستانی در سالن ورزشی بدون کولر نیز دارد است که عنوان کرده نبود کولر تقصیر مسوولین است در حالیکه همگان از یک ماه قبل از نبودن کولر دراین سالن مطلع بودند.

…دهانت را می بویند
مبادا که …

۱۲۳۴۳۲۱۲۳۴

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.