تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 شهریور 1395 - 13:23
کد خبر : 3875

اعزام هیأت بازرگانی گیلان به باکو

اعزام هیأت بازرگانی گیلان به باکو

جارستان- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از اعزام هیأت بازرگانی اتاق اصناف این استان به باکو پایتخت جمهوری آذربایجان خبر داد. به گزارش فارس از رشت، علی منتظری در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی با اشاره به وضعیت مبادلات بازرگانی با باکو اظهار کرد: جمهوری آذربایجان کشوری مصرفی محسوب می‌شود و

جارستان- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از اعزام هیأت بازرگانی اتاق اصناف این استان به باکو پایتخت جمهوری آذربایجان خبر داد.

به گزارش فارس از رشت، علی منتظری در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی با اشاره به وضعیت مبادلات بازرگانی با باکو اظهار کرد: جمهوری آذربایجان کشوری مصرفی محسوب می‌شود و نگاهش به تراز صادراتی ما پایین است.

وی بر افزایش صادرات و مبادلات بازرگانی گیلان با جمهوری آذربایجان تأکید کرد و افزود: سیمان، شیشه، کلینکر، کاشی، سرامیک، انواع کالای ساختمانی، میوه، سبزی و … بیشترین کالای صادراتی از گیلان به کشور مذکور را تشکیل می‌دهد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان، واردات از جمهوری آذربایجان را شمش آهن، محصولات کشاورزی و … خواند و بیان کرد: مشخص نبودن اخذ مبلغ عوارض در مناطق مرزی و گمرک از مشکلات مبادلات بازرگانی با باکو است.

منتظری خواستار بررسی مشکل اخذ عوارض توسط جمهوری آذربایجان از کامیون‌داران ایرانی شد.

وی از اعزام هیأت بازرگانی گیلان به باکو پایتخت جمهوری آذربایجان خبر داد و گفت: هفته آینده هیأت بازرگانی از طرف اتاق اصناف گیلان در راستای ارتقای مبادلات بازرگانی به آذربایجان سفر می‌کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.