تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 اردیبهشت 1398 - 11:16
کد خبر : 38382

کاهش ۱۱ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در گیلان

کاهش ۱۱ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در گیلان

رئیس پلیس راه گیلان با بیان اینکه شاهد کاهش ۱۱ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در گیلان هستیم، گفت: دو چالش اصلی تصادفات در گیلان عابران‌پیاده و موتورسوران هستند. جارستان: سرهنگ حسین محمدپور در جلسه مسئول‌سازی دستگاه‌های اثربخش استانی در امر آموزش گروه‌های هدف حوادث رانندگی که در قرارگاه پلیس راه گیلان برگزار شد، اظهار کرد: در

رئیس پلیس راه گیلان با بیان اینکه شاهد کاهش ۱۱ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در گیلان هستیم، گفت: دو چالش اصلی تصادفات در گیلان عابران‌پیاده و موتورسوران هستند.

جارستان: سرهنگ حسین محمدپور در جلسه مسئول‌سازی دستگاه‌های اثربخش استانی در امر آموزش گروه‌های هدف حوادث رانندگی که در قرارگاه پلیس راه گیلان برگزار شد، اظهار کرد: در راستای اجرای تدابیر فرماندهی انتظامی استان با انجام اقدامات گسترده آموزشی، عملیاتی و استفاده از ظرفیت‌های دیگر دستگاه‌های مسئول، شاهد کاهش ۱۱ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در گیلان هستیم.

این مقام انتظامی با بیان اینکه دو چالش اصلی تصادفات در استان گیلان طی سال‌های اخیر عابران‌پیاده و موتورسوران هستند افزود: پلیس راه استان علاوه بر انجام اقدامات سلبی و ایجابی، اقدامات متنوع و ابتکاری شامل تهیه ال سی دی آموزشی و یدک توقیف‌ موتور با رویکرد آموزش در مجامع عمومی به ویژه در نقاط پر تصادف گیلان را در دستور کار قرار داده است.

وی ادامه داد: با الطاف خداوند متعال و در نتیجه تلاش‌های صورت گرفته توفیقات خوبی در حوزه کاهش جان باختگان موتورسوار و عابران‌پیاده بدست آمده است.

سرهنگ محمد‌پور عنوان کرد: در کنار این اقدامات استفاده از ظرفیت‌های برون سازمانی به ویژه جلب مشارکت شرکت‌های بیمه در اجرای برنامه‌های آموزشی پلیس راه استان نقش به‌سزایی خواهد داشت.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه می‌توان برای ترغیب موتورسواران جهت بیمه کردن موتورسیکلت از مشوق‌های شرکت‌های بیمه با تخفیف ویژه یا تقسیط اقدام کرد، تصریح کرد: لازم است شرکت‌های بیمه در این راستا با پلیس همکاری داشته باشند.

به گزارش ایسنا،در ادامه این نشست حجت‌اله فلکیان، مدیرکل بیمه ایران و رئیس سندیکای بیمه‌گران استان گیلان گفت: ۸۵ درصد از موتورسیکلت‌های استان گیلان فاقد بیمه شخص ثالث هستند.

وی افزود: در این راستا شرکت‌های بیمه استان آماده هر نوع همکاری با پلیس بوده و در راستای آموزش جامع موتورسواران و عابران‌پیاده ضمن رایزنی با بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران از تمامی ظرفیت‌ها برای کمک به پلیس بهره‌گیری خواهد شد. 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.