تاریخ انتشار : سه شنبه 23 شهریور 1395 - 10:16
کد خبر : 3686

با ثروتمندترین مرد جهان آشنا شوید

با ثروتمندترین مرد جهان آشنا شوید

جارستان- بیل گیتس از صدر جدول ثروتمندترین مرد جهان خارج شد و جایش را به صاحب یک برند لباس داد. «آمانسیو اورتگا» بنیانگذار شرکت بین المللی البسه «zara» با حدود ۷۷٫۸ تا ۷۹٫۵ میلیارد دلار ثروت در صدر جدول ثروتمندترین مرد جهان قرار گرفت و بیل گیتس با حدود ۷۸٫۴ میلیارد دلار ثروت در رده

جارستان- بیل گیتس از صدر جدول ثروتمندترین مرد جهان خارج شد و جایش را به صاحب یک برند لباس داد.

«آمانسیو اورتگا» بنیانگذار شرکت بین المللی البسه «zara» با حدود ۷۷٫۸ تا ۷۹٫۵ میلیارد دلار ثروت در صدر جدول ثروتمندترین مرد جهان قرار گرفت و بیل گیتس با حدود ۷۸٫۴ میلیارد دلار ثروت در رده دوم جای گرفت.

اورتگا مالک  فروشگاه های برشکا٬پول اندبر٬ماسیمو دوتی، اویشو، اوترکه، استرادیواریوسو حدودأ ده برند و فروشگاههای پوشاک نیز می‌باشد که البته همگی با هم شرکت عظیم ایندیتکس را تشکیل می دهند.

آمانسیو اورتگا و همسرش برند «zara» را درسال ۱۹۷۵ وارد بازار کردند و تاکنون هیچ هزینه‌ای برای تبلیغ شرکت خود نکرده‌اند.شرکت ZARA سومین فروشگاه زنجیره ای کفش و لباس جهان را در اختیار دارد و موسس آن پیژامه دوز سابق و باربر یک مغازه لباس فروشی، حالا ثروتمندترین مرد جهان است. شاید برای خیلی ها عجیب باشد در دنیایی که مد، لباس و کفش از ایتالیا و فرانسه نشات می گیرد، سومین عرضه کننده ی کفش و لباس جهان یک اسپانیایی است.

به گزارش بانکی دات آی آر، آمانسیو اورتگا، در حال حاضر در هشتمین دهه زندگی خود قرار دارد و دقیقا ۷۸ ساله است.وی با همسر دومش، خانم فلورا اورتگا در سال ۲۰۰۱ ازدواج کرد.

مارتا اورتگا، دختر ۲۸ ساله آقای اورتگا، به همراه همسرش، سرخیو آلوارس مویا که در رشته ورزشی سوارکاری فعالیت می کند.بد نیست بدانید کاترین میدلتون، عروس خانواده سلطنتی بریتانا، یکی از شناخته شده ترین هواداران پرو پا قرص این برند در دنیاست.
یکی از ویژگی های منحصر به فرد آقای اورتگا این است که به حریم خصوصی خود بسیار اهمیت می دهد. وی تا بحال تنها به سه خبرنگار اجازه مصاحبه را داده است.
بنیانگذار ZARA یک ویژگی دیگر هم دارد و آن ساده پوشی است. او معمولا یه کت آبی تیره، پیراهن سفید و شلوار خاکستری می پوشد که هیچ کدام برند شرکت خودش نیستند.
بلندترین آسمان خراش اسپانیا هم متعلق به صاحب سومین برند محبوب جهان است. این ساختمان ۵۱۵ فوت بلندا دارد و قیمت آن هم ۵۳۶ میلیون دلار است.او همچنین صاحب یکی از لوکس ترین و شیک ترین هتل های جهان در میامی فلوریدا است.

وی در حال حاضر با همسر دوم خود در یک آپارتمانی در مرکز شهر لاکرونیا در اسپانیا زندگی می‌کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.