تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 مرداد 1397 - 14:27
کد خبر : 35594

آسفالت محله امیرکبیر حمیدیان رشت انجام شد/ عملیات لایروبی توسط شهرداری رشت همچنان ادامه دارد

آسفالت محله امیرکبیر حمیدیان رشت انجام شد/ عملیات لایروبی توسط شهرداری رشت همچنان ادامه دارد

هومن روایی،رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری رشت با اشاره به اینکه محله امیرکبیر حمیدیان به صورت خاکی بود و سال ها در انتظار آسفالت قرار داشت اظهار کرد: به همت سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری رشت و در راستای اجرای سیاستهای حوزه معاونت عمرانی و امور زیربنایی آسفالت این محله از ده روز گذشته آغاز شده است.

هومن روایی رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری رشت در گفت و گو با واحد خبر مدیریت اجرایی ارتباط با رسانه های شهرداری رشت با اشاره به اینکه محله امیرکبیر حمیدیان به صورت خاکی بود و سال ها در انتظار آسفالت قرار داشت اظهار کرد: به همت سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری رشت و در راستای اجرای سیاستهای معاونت عمرانی و امور زیربنایی شهرداری آسفالت این محله از ده روز گذشته آغاز شده است.

وی افزود: آسفالت محله امیر کبیر حمیدیان در چند روز آینده به اتمام می رسد و بیش از هشت هزار متر از این محله آسفالت خواهد شد.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری رشت تصریح کرد: عملیات لایروبی توسط شهرداری رشت همچنان ادامه دارد.

روایی با اشاره اینکه در هنگام لایروبی ماشین آلات سازمان عمران بعضاً لوازم خانگی شهروندان نظیر مبل، تخت خواب و … مشاهده می شد بیان کرد: از شهروندان تقاضا داریم از ریختن زباله و وسایل مستعمل خود به رودخانه ها جداً خودداری کنند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.