تاریخ انتشار : یکشنبه 9 اردیبهشت 1397 - 22:39
کد خبر : 34753

مدیران به جزء با همراهی سمن‌ها و جوانان موفق نخواهند شد

مدیران به جزء با همراهی سمن‌ها و جوانان موفق نخواهند شد

شهردار لاهیجان گفت: مدیران به جزء با همراهی سمن‌ها و جوانان در کار خود موفق نخواهند شد.

مسعود کاظمی در جلسه ستاد ساماندهی جوانان شهرستان افزود: از حمایت نهادهای مدنی وخصوصی درامورجوانان باید بهره برد و دولت به این نهادها توجه و حمایت کند.
وی با تبریک اعیاد شعبانیه و سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به روز زمین پاک اشاره کرد و افزود: شهرداری با همراهی جوانان عضو سازمان های مردم نهاد اقدام به پاکسازی مناطق گردشگری بام سبز و راه پله های آبشار کرد تا از مسافران و شهروندان بخواهد از ریختن زباله در معابر خودداری کنند.
وی به تشکیل جلسات ستاد ملی جوانان به ریاست رییس جمهور اشاره کرد و اضافه کرد: ما از اسناد و مصوبات فرادست می توانیم برای توجه بیشتر به امور جوانان استفاده کنیم.
کاظمی با بیان اینکه انجمن جوانان کارآفرین فرصت خوبی برای استفاده از جوانان است افزود: شهرداری آمادگی دارد در گذاشتن عرصه های مختلف در این زمینه کمک کند.
وی به حضور مشاوران جوان در ادارات اشاره کرد و گفت: حضور مشاوران جوان به طور مطمئن اتفاق بسیار مناسب و خوبی می تواند در هر مجموعه داشته باشد.
شهردار لاهیجان در این جلسه اعلام آمادگی کرد که شهرداری با همراهی آموزش و پرورش در هر محله امکاناتی را در اختیار مدارس قرار دهد تا به عنوان محل بازی در فصل تابستان مورد استفاده قرار گیرد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.