تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 اردیبهشت 1397 - 13:31
کد خبر : 34735

نمایشگاه عکس‌های قدیم لاهیجان در خانه روستایی شهرداری افتتاح شد

نمایشگاه عکس‌های قدیم لاهیجان در خانه روستایی شهرداری افتتاح شد

نمایشگاه عکس‌های قدیم لاهیجان در خانه روستایی شهرداری در پارک بعثت لاهیجان افتتاح شد.

همزمان با میلاد با سعادت منجی عالم بشریت، حضرت ولی عصر(عج)، نمایشگاه عکس های قدیمی لاهیجان با آثاری از استاد فریدون محمدی دوست در خانه روستایی شهرداری واقع در پارک بعثت(باغ ملی) که به تازگی توسط شهرداری لاهیجان بازسازی شده است، با حضور رییس و اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، رییس انجمن سینمای جوان لاهیجان، مسئول کانون عکس ،هنرمندان و شهروندان فرهیخته لاهیجان و مدیران شهرداری افتتاح شد.
شهردار لاهیجان در این مراسم گفت: شهرداری لاهیجان با سیاست هایی که شورای اسلامی شهر تبیین کرده است، میزبان جشنواره های متعدد در طول سال خواهد بود.
مسعود کاظمی افزود: هدف از اجرای این برنامه ها که در راستای منویات مقام معظم رهبری جهت اجرای پیوست های فرهنگی در کنار پروژه های عمرانی می باشد، حفظ شأن شهروندان و نشان دادن غنای فرهنگی شهر لاهیجان است.
سخنگوی شورای اسلامی شهر لاهیجان نیز در این مراسم گفت: از همکارانم در شورای شهر و شهردار محترم بابت پیشنهاد تبدیل این محل به محیط فرهنگی تشکر میکنم و خوشحالم که مدیریت شهری به این نتیجه رسیده است که برای رسیدن به نتیجه مطلوب از راه فرهنگ و فرهنگ سازی وارد شود.
جواد نجار تمیزکار با اشاره به توان اجرایی و توانمندی بالای مدیریت شهری لاهیجان، خواستار شروع به کار ساخت فرهنگسرای شهرداری لاهیجان شد.
گفتنی است استاد فریدون محمدی دوست از بزرگان عکاسی استان و پیشکسوت در این عرصه بوده که از ابتدای جوانی به ثبت تصاویر شهر لاهیجان می پرداخته است که در سال ۱۳۴۹ با اولین دوربین سوپر هشتی که به لاهیجان آورد، مستندی از باغات چای و چایکاری و تاریخچه آن در لاهیجان ساخت و موفق به کسب جایزه این فیلم در سال ۱۳۵۴ در بندرانزلی شد.
همچنین در این مراسم گروه موزیک شهرداری لاهیجان به اجرای زنده سرود ملی پرداختند که مورد توجه حاضران قرار گرفت.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.