تاریخ انتشار : یکشنبه 23 اردیبهشت 1397 - 22:32
کد خبر : 33306

برخورد قاطعانه با واحدهای متخلف در ماه رمضان

برخورد قاطعانه با واحدهای متخلف در ماه رمضان

فرماندار شهرستان رشت گفت:در ماه مبارک رمضان با هر واحد صنفی متخلف که در نظم و کنترل بازار اخلال بوجود آورد، قاطعانه برخورد می‌شود.

سیدمحمد احمدی در جلسه ستاد تنظیم بازار که در فرمانداری رشت برگزار شد،با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: همه ما به سبب مسئولیتی که عهده دار هستیم، نقش موثری در کنترل و تنطیم بازار داریم.

فرماندار شهرستان رشت با اشاره به نقش مهم کسبه، صنوف و علی الخصوص نانوایی‌ها در تامین مایحتاج مردم در ایام ماه مبارک رمضان، افزود: ساماندهی واحدهایی که در ایام ماه مبارک رمضان اقدام به طبخ می‌کنند، از دیگر موارد مورد توجه است و در این راستا ستادی با حضور نیروی انتظامی، صنعت، معدن و تجارت، اصناف و گردشگری تشکیل دادیم.

احمدی با بیان اینکه اگر تاکنون مرغ و گوشت منجمد اعلام و توزیع نشده، نشان می‌دهد که بازار از آرامش لازم برخوردار است، ادامه داد: مرکز بهداشت باید حضور جدی را در عرصه توزیع مواد غذایی علی الخصوص واحدهای ذبح دام داشته باشد .

وی با بیان اینکه هدف ما ارائه بهترین خدمات به مردم روزه دار است،اضافه کرد:در ماه مبارک رمضان با هر واحد صنفی متخلف که در نظم و کنترل بازار اخلال بوجود آورد، قاطعانه برخورد می‌شود. همچنین با روزه خواری در ملاعام برخورد خواهدشد .

فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه همه قیمت‌ها براساس تعادل در بازار انجام می‌شود،گفت:باید بر توزیع آرد سهمیه‌ای دقت بیشتری صورت گیرد و اتحادیه باید در این زمینه فعالانه عمل کند و همچنین تیم‌های بازرسی ما باید هدفمند باشد .

احمدی بیان کرد:در ماه مبارک رمضان سال گذشته ۸ هزار و ۵۲۵ بازرسی توسط ۶۰ بازرس بهداشت محیط انجام گرفته است.

وی با اشاره به تصمیم نابخردانه رئیس جمهور آمریکا،خاطرنشان کرد:همه قوا باید بیشتر از گذشته با یکدیگر همکاری داشته باشیم و منفعت ملی را مد نظر قرار دهیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.