تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 اردیبهشت 1397 - 19:35
کد خبر : 32924

ساماندهی نیروی انسانی تکلیفی بر دوش مدیریت شهری

ساماندهی نیروی انسانی تکلیفی بر دوش مدیریت شهری

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر رشت سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت پنجاهمین جلسه کمیسیون برنامه بودجه و حقوقی در تالار شورا برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر رشت سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت پنجاهمین جلسه کمیسیون برنامه بودجه و حقوقی با دستور:
-تاسیس شرکت سهامی خاص جهت ساماندهی نیروهای حجمی
-معافیت از پرداخت هزینه حفاری تامین برق آقای داود نجار جانباز ۷۰%
-حسابرسی مالی سالهای ۹۴ و ۹۵ توسط موسسه حسابرسی بیلان گزارشگر
در تالار شورا برگزار گردید.
رییس کمیسیون برنامه بودجه با اشاره به درخواست جانباز ۷۰% جنگ تحمیلی در خصوص معافیت از پرداخت هزینه حفاری تامین برق اظهار داشت با توجه به حساسیت فرمانداری در تایید این قبیل مصوبات شورای شهر خواستار دقت نظر در بررسی درخواستها داشت.
فرهام زاهد با افزود اعطای کمک به شهروندان نیازمند و واجد شرایط و همچنین این قبیل درخواستهای معافیت باید پس از تایید همه اعضای شورای شهر و از محل ردیف بودجه ای که شورا برای این امور اختصاص داده است صورت گیرد.
وی ادامه داد شهرداری سالهاست در حوزه نیروی انسانی درگیر مشکلات متعدد میباشد و این در حالیست که سایر کلانشهرها و شهرهای بزرگ کشور مدتها قبل با ایجاد شرکتهای سهامی از این چالش عبور کرده اند.
زاهد با تاکید بر این موضوع که ساماندهی نیروی انسانی به عنوان یکی از مهم ترین مسائل شهرداری تلکیفی بر عهده مدیریت شهری محسوب میشود خواستار ایجاد یک شرکت سهامی در این حوزه شد.
رییس کمیسیون برنامه بودجه با ذکر این مسئله که در حال حاضر و به دلیل عدم وجود ساز و کار نظارت صحیح بر عملکرد شرکتها و پرداختها به نیروهای حجمی حقوق این طیف خدوم تضییع میشود ایجاد این شرکت را در راستای احقاق حقوق این افراد دانست.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.