تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 فروردین 1397 - 15:14
کد خبر : 31425

پیام دکتر سید محمد صادق خرازی به مناسبت نوروز ۱۳۹۷

پیام دکتر سید محمد صادق خرازی به مناسبت نوروز ۱۳۹۷

دکتر سید محمد صادق خرازی، دبیر کل حزب ندای ایرانیان به مناسبت نوروز ۱۳۹۷ پیام تبریکی منتشر کرده که در ادامه متن آن را می‌خوانید: بسم الله الرحمن الرحیم خواهران و برادران بزرگوار عضو حزب ندای ایرانیان در سراسر کشور عید باستانی نوروز که نشانگر انتخاب زیبای نیاکان فرهیخته ایرانی است بر یکایک شما عزیزان

دکتر سید محمد صادق خرازی، دبیر کل حزب ندای ایرانیان به مناسبت نوروز ۱۳۹۷ پیام تبریکی منتشر کرده که در ادامه متن آن را می‌خوانید:

بسم الله الرحمن الرحیم

خواهران و برادران بزرگوار عضو حزب ندای ایرانیان در سراسر کشور

عید باستانی نوروز که نشانگر انتخاب زیبای نیاکان فرهیخته ایرانی است بر یکایک شما عزیزان دردانه ام، بر همه فرزندانم و مجموعه انسان های فهیم عضو حزب که برای آرمانی بلند و بس سترگ و بزرگ گرد هم آمده اند، مبارک باشد.

نوروز و تحول طبیعت و تجلی و تحقق بهار برای همه ما ایرانیان و ملت های پیرامونی دارای حقیقت مفهومی و ادراک واقعی است. وقتی سخن از تحول احوال و توجه قلب ها و بصیرت غایی میشود، در حقیقت تحول احوال برای همه بندگان خداوند به نگرشی اساسی تبدیل میشود. مفهومش این است که دوباره بایست قلب ها و دل ها را شستشو داد. بایست در تحول ذاتی خود مجددا کاری بزرگ و حرکتی شایسته، با آرمانی مقدس آغاز کنیم. وقتی در تاریخ و تمدن کهن ما ایرانیان “اسطوره” معیار زندگانی میشود، فلسفه دگرگونی برای رسیدن به چنین باور هایی معنا و مفهوم و جان دوباره پیدا می کنند و پدیده ها در ابعاد فردی و جمعی حیات مجدد پیدا می کنند.

عزیزانم

حزب ندای ایرانیان، حزب آینده و حزب نسل های جوان و با اندیشه ژرف و تفکر برنا و پویا است که هدف و آرمانش تحقق عدالت، پیشرفت، توسعه، آزادی و امنیت است. به هر کدام از این واژه های بس مهم با چشمی اشکبار و دغدغه ای دلسوزانه و نگران باید اندیشید! نسبت به زندگی سخت و‌دهشتناک مردم بزرگوار و مظلوم ایران نمی توان بی تفاوت بمانیم. مردمی که گرسنه اند و ‌باعزت نفس، دم بر نمی‌آورند، مردمی که در غم و اندوه و آلام فردای شان بیمناک هستند. نمی توان ‌با چنین ملت فرهیخته ای فقط از ایمان سخن گفت. در متن دین حنیف و آیین و‌تاکیدات پیامبر بزرگوار اسلام‌، معاش مقدمه دین ‌و ایمان شناخته شده است. آن هنگام که معاش مردمان در حرمان بدبختی گرفتار باشد، چگونه می توان از معاد و ایمان شان ‌سخن گفت‌؟

اینک زندگی بیشتر احاد مردم با فقر و تهیدستی روبرو شده است! شاخصه خدمت و حرکت تشکیلاتی، نقشه راهی است که در آن بایست آلام و حرمان و‌ گرفتاری های روزمره مردم ایران را رصد کرد. به عنوان خادم شما عزیزانم عرض می کنم سعدی علیه الرحمه خدمت به خلق را عین عبادت میدانست. اینک در مقابل ما تنها راهی که باقی مانده همین است و اگر به آینده مردم شریف ایران و کشورمان با بیم‌ و امید می نگریم، بایست نهضت رسیدگی به وضعیت محرومان را در حزب جدی بگیریم.

حرکت اجتماعی سازنده از اصول خدشه ناپذیر در اساسنامه و مرامنامه حزب است و به طور جدی باید تلاش کنیم تا گام های مرصوص برای حل معضلات محرومان و نیازمندان جامعه برداریم. حزب نیازمند نقشه راهی برای تحقق عدالت اجتماعی، توسعه همه جانبه، آزادی های منطقی و در چهارچوب قانون و ایفای حقوق شهروندی است. تردید نبایست کرد با رسیدگی به حقوق شهروندی مقدمه آرمان عدالت اجتماعی و بهبود زندگی مردم را رقم زده ایم.

آرزوی سالی با برکت و موفقیت، سالی پر بار و همراه با تلاش بی تکلف نداییان، را آرزو دارم.

سید محمد صادق خرازی
خادم حزب ندای ایرانیان

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.